• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

meguiars pakket voor 29 Euro, goede aanbieding?

Denk hierbij aan een dap500 of 900, is een excentrische machine die dus niet alleen rondjes maakt maar ook andere bewegingen wat het gevaar van inbranden of beschadigen van de lak eigenlijk met 99% terug brengt. Een ideale beginners machine die je jaren lang kan gebruiken!

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

Dat klopt, ze zijn niet goedkoop maar je hebt er echt veel plezier van. Als je keer advies wil of een keertje samen je auto doen kun je het altijd vragen! :)

Wat een goede boemachine is zou ik ook wel willen weten.

Mijn idee was om een dap900 te kopen, maar zag dat mequiars ook hun eigen machine verkopen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Dap900 is echt een machine waar je jaren mee uit de voeten kunt. Een kwalitatief en handige machine die je over 10 jaar nof kan gebruiken!

staar je niet blind op Meguiars he. een "leek" neigt vaak naar Meguiars omdat dit vrijwel het enige merk is wat er in de winkels te koop is. Het merk is niet verkeerd, maar in 9 van de 10 gevallen betaal je alleen voor het merk en kan je voor minder geld betere producten vinden.

Oeii dat is inderdaad een beetje uit dw richting. Als je ooit een keer in de buurt bent dan laat maar weten je bent meer dan welkom!:)

Berichtje op CC forum niet meer gelezen Jurgen ?

Absoluut een mooie machine die je hebt gekocht :thumbup

Nee ik denk het niet , heet je daar ook Juffer?

Ben er ook erg blij mee, maar twijfel of ik nu niet beter de 900 had kunnen kopen.

Eerst maar een keer mee aan de slag gaan denk ik ! :afro

Groeten Jurgen,

Met de 500 kun je zeer goed uit de voeten hoor! 900 heeft net wat meer power maar is zeker geen must met de 500 in goede handen kun je de zelfde resultaten halen!

Een DAP500 is absoluut geen slechte machine maar wat ik daar ook al aangaf zijn de lakken tot de Astra G / Corsa B / Vectra B / Zafira A een stuk zachter dan de lakken zoals ze op de Astra H-J / Corsa C-D / Vectra C-Signum / Zafira B-C zitten.

Je zal op die laatste lakken wat meer werk moeten doen om hetzelfde resultaat te krijgen. Aan de andere kant als het je eigen auto is hoef je dat maar een keer te doen en is het vanaf daar alleen bijhouden wat met een DAP500 in principe prima moet lukken.

Mocht het niet lukken dan weet je me nu op 2 forums te vinden ;)

Top Juffer, dit had ik inderdaad op het C C forum gelezen. :thumb

Heb de laatste paar dagen heel veel gelezen op het CC forum.

Op zich vind ik mijn lak niet zo verkeerd, maar hoop hem met de DAP nog mooier te krijgen. king:

Alleen welke merken, poets middel te gebruiken is denk ik toch ook een beetje persoonlijk .

Ik kocht altijd Meguiars , maar heb nu ook wat producten van Poorboys en Monello aan geschaft.

Ben over Meguiars altijd wel tevreden geweest, maar lees over die andere producten ook goede berichten.

Groeten Jurgen,

Terug
Naar boven