• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Melding: Pakking vloeistofpeil

X.otic

Post weinig
Hallo,

ik heb even een vraag. Mijn Astra H 1.7 cdti geeft de melding: Pakking vloeistofpeil. Nu heb ik de koelvloeistof voor de zekerheid bijgevuld maar de melding blijft zo nu en dan komen. Heeft iemand een idee wat de melding precies inhoudt?

Ik heb via het verborgen menu gekeken en de temperatuur blijft steeds schommelen tussen de 88 en 90 dus dat lijkt me geen probleem.

Groetjes, Klaas

Haha, serieus. Ik de koelvloeistof en olie gecontroleerd:sleeping

Ik heb hem bijgevuld en er ging inderdaad veel in.

Thanks voor de info!!!!

WTF is dat dan voor chinese vertaling joh? Mijn Astra G geeft gewoon "controleer ruitesproeiervloeistof" of zo iets dergelijks aan. Dat snap je tenminste. :P

origineel gepost door Blue-Dragon

Is de storing nu dan ook weer weg.

Ja, ik heb er vanmorgen een kilometer of veertig mee gereden en heb de melding niet meer gezien.

origineel gepost door Mark16v

WTF is dat dan voor chinese vertaling joh? Mijn Astra G geeft gewoon "controleer ruitesproeiervloeistof" of zo iets dergelijks aan. Dat snap je tenminste. :P

Haha, ja vroeg ik me ook af. Die melding van jou is wel iets logischer.:hmmz

Volgens mij is daar een update voor moet je wel naar de VOD moet ie even aan de tech 2.

Of je vraagt het eens aan de vod.

Terug
Naar boven