• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

melding spoedig olie verversen astra K Sports Tourer

Dank je wel. Vreemd dat ze dan in de garage zeggen dat ik precies de enige ben met dat probleem. Ben nu na 800 km al 10% kwijt. Resetten is geen probleem,

na de eerste interventie zag ik dat gewoon in het keuzemenu staan. Misschien hopen ze dat ik zelf reset, maar dat is een lease-auto en als er nadien een probleem zou voordoen dan ben ik de pineut. Ik blijf er van af. Maar straks kan ik 3x per jaar naar de garage voor die olie.

Kampen de 1.4 motoren niet met dat probleem? Is in elk geval laatste keer dat ik zo'n 3 cilinder 1.0 motor neem.

Groeten,

Alle opels van tegenwoordig geven het heel snel aan, er zit waarschijnlijk een oliekwaliteit sensor in en hij kijkt naar hoevaak hij gestart en gestopt is. Benieuwd hoelang mijn J het volhoud om geen melding te geven.

Terug
Naar boven