• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Men Astra GSI 16V C20XE (60000km)

Ok bedankt,laat hier wel iets weten wnr ik er aan begin(wss als ik de motorts heb en de knopjes voor in de deuren kan ook mss ineens setje nieuwe boxen erin stoppen;))

Grilletje ga ik 1tje nemen zonder logo,maar niet die van rieger omdat die aan de koplampen niet echt aansluit. Als je dan een boze look neemt best een doorgelaste.

Verschillen de GSIbumpers dan zoveel met deze "gsi" bumpers?

Ja, zit wel verschil in de 'echte' GSI bumpers t.o.v. het F2 models GSI bumpers. Nou ja, eigenlijk had je bij het F2 model (dus >'95) geen GSI bumpers meer !

Maar.. IK zou het niet doen. Mooi deze bumpers erop houden ! mooi zat.. Zo is 't geleverd af fabriek, dus dit hoort zo.

Maar ja, das mijn mening/smaak natuurlijk.

Je moet doen wat je zelf mooi en leuk vind toch ! ;)

grtz.

Verschil in de Astra-F1 GSi Bumpers en Astra-F2 GSi Bumpers:

Astra-F1 GSi; ( Ken je m nog jeroen)

Deze heeft dikke GSi bumpers, maar ook de Originele Side skirts, die er tevens voor zorgen dat de bumpers niet lager zijn dan de dorpels van de auto:

101_0546.jpg

101_0544.jpg

101_0550.jpg

De astra-F2 GSi: (ken je m nog jeroen)

Deze heeft Dezelfde Bumpers als de normale astra-F2, en ook geen side skirts.

het mooiste vind ik m zo als deze is, en dan flink verlaagd.

DikkeWielenAstraV6002.jpg

DikkeWielenAstraV6004.jpg

DikkeWielenAstraV6001.jpg

willem

origineel gepost door Speedy007

Ok bedankt,laat hier wel iets weten wnr ik er aan begin(wss als ik de motorts heb en de knopjes voor in de deuren kan ook mss ineens setje nieuwe boxen erin stoppen;))

Grilletje ga ik 1tje nemen zonder logo,maar niet die van rieger omdat die aan de koplampen niet echt aansluit. Als je dan een boze look neemt best een doorgelaste.

Verschillen de GSIbumpers dan zoveel met deze "gsi" bumpers?

zuinig zijn op die astra...:thumbup:wors

als je dan toch nieuwe speakers gaat plaatsen. neem een set met losse tweeter die kan mooi in het gat waar de raamslinger zat... gelijk netjes opgelost

ps ja (echte) Gsi bumpers is een heel ander gezicht..:jerry

en orgineel opel dus past gewoon netjes:vertag

Aan het uiterlijk van zo een wagen zou je eigenlijk niets moeten veranderen, het is een plaatje om te zien toch... en als er een uitgebouwd Golfje 2 GTI naast je staat voor het stoplicht en het wordt groen....:angel

kvind het ook zo leuker dat het meer een wolf in schaapskleren is:D

Zou em gewoon wat meer netjes maken. Zoals logo's wegwerken,elektrische ruiten,afstandsbediening voor de cv,armsteun voorraan,mss is een paar velgen zoeken,dashbord verlichting komt terug anders want kvind die gele verlichting van opel niet zo mooi. Het moet wel allemaal duidelijk verlicht blijven.

Had men RH ZW1 velgen gepast,maar die passen jammer genoeg niet:( Als je gaat rijden lopen ze bij het inveren tegen de binnenboord van de achterste wielkassen aan.

Wat ik ook niet heb is een boordcomputer.

Zou het makkelijk te doen zijn om er 1tje in te bouwen? Of is het onbegonnen werk? Zit er een stekkertje ofzo klaar aan de motronic voor de boordcomputer?

Achter het klokje vind ik toch niets van bedrading hiervoor:hmmz

nee je astra is niet voorbereid voor bc,

inbouwen kan maar je zult veel kabels moeten trekken en sensoren nodig hebben

pff dan lijkt het me wel een verloren zaak. Zal het wel doen met men tempmetertje en dagteller:D zo weet je ook al meer;)

pff dan lijkt het me wel een verloren zaak. Zal het wel doen met men tempmetertje en dagteller:D zo weet je ook al meer;)

Terug
Naar boven