• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mening gevraagd kadett E sedan

hey,

ff voorstellen, ik ben werner en heb mij voor de zoveelste keer weer een opel gekocht, gewoon lekker voor de hobby.

ik heb vroeger een kadett E 1.4 "dream" gehad ( jammer dat ik het interieur niet heb bij gehouden.)

een ascona 1.3s en een sedan 1.2 heb ik ook nog gehad.

ik ben nu op een punt gekomen dat er weer een hobby MOET komen, huisje is klaar, de kids worden groter, en de gezinswagen is zooooooo saai hé :D

nu heb ik een kadett E sedan 1.2 LSje op de kop kunnen tikken van de eerste eigenaar.

eigenlijk weet ik niet goed wat ik er mee moet??!!

zou ik em lekker eens terug naar 1988 brengen met een goede polijstbeurtje,wat tectyl en verder zo laten.

of zou ik lekker "de sfeer" van mijn jeugdjaren terughalen en er wat gsi spullen op knutselen, zoveel mogelijk orginele opel opties erop knutselen enz??!!

nu ja het is en blijft een sedan hé :hmmz

wat is jullie mening hierover??

Terug
Naar boven