• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mening gevraagt

bigmike

Post weinig
hey

wil ff jullie mening weten over deze calibra

ik ben van plan mijn calibra te veranderen,en toen kwam ik op deze calibra dtm terecht.

ik wil hem misschien zo namaken,alleen dan zonder al die stickers denk ik

nou laat me maar weten wat jullie ervan vinden

deze calibra dtm

of deze dtm calibra

of deze(is geen calibra haha)

[rquote=1857799&tid=141796&author=Fearless]Dtm is stoer...maar dan wel met de stickers

En zoals bovenste[/rquote]

met stickers is idd wel mooi,alleen zo druk vind ik

en zou ik er dan gewoon mee naar een show/meeting kunnen gaan?pas ik er dan nog wel tussen haha:hmmz

[rquote=1857799&tid=141796&author=Fearless]Dtm is stoer...maar dan wel met de stickers

En zoals bovenste[/rquote]

met stickers is idd wel mooi,alleen zo druk vind ik

en zou ik er dan gewoon mee naar een show/meeting kunnen gaan?pas ik er dan nog wel tussen haha:hmmz

ja hoor,moet het alleen minstens een V6 of turbo zijn anders sta je echt voor aap

ja hoor,moet het alleen minstens een V6 of turbo zijn anders sta je echt voor aap

Misschien ook iets van een vering waar de rijhoogte nog mee in te stellen is als je serieus die afspoilering wenst.

Gaat op de doorsnee NL straat niet lang heel blijven.

DTM zoals op de plaatjes = circuit = geen drempels = geen gaten kaas wat het NL wegdek o.a. wel is momenteel.

Verder is DTM wel gaaf !

Misschien ook iets van een vering waar de rijhoogte nog mee in te stellen is als je serieus die afspoilering wenst.

Gaat op de doorsnee NL straat niet lang heel blijven.

DTM zoals op de plaatjes = circuit = geen drempels = geen gaten kaas wat het NL wegdek o.a. wel is momenteel.

Verder is DTM wel gaaf !

DTM stijl is gaaf idd, mits er een dikke motor in ligt.

Putting your money where your mouth is, zeg maar.

En dat hoeft niet per definitie een C20LET of X25XE te zijn. Een zwaar gepimpte C20NE is ook prima, als er maar veeeeel PK's in zitten.

En idd, met die bodykit moet er definately een bijpassende stickerset op.

Frontlip

Wide Arch kit

DTM Skirts

DTM stijl is gaaf idd, mits er een dikke motor in ligt.

Putting your money where your mouth is, zeg maar.

En dat hoeft niet per definitie een C20LET of X25XE te zijn. Een zwaar gepimpte C20NE is ook prima, als er maar veeeeel PK's in zitten.

En idd, met die bodykit moet er definately een bijpassende stickerset op.

Frontlip

Wide Arch kit

DTM Skirts

Een DTM replica is wel vet, inclusief stickers.

Zal een aardig project wezen. Ben bang dat dit met een goed idee begint, maar uiteindelijk niet het gewenste resultaat (zie foto's boven) zal opleveren.

Mijn zege heb je in ieder geval:thumbup

De op E-bay aangeboden "DTM" uitbouw is niet die van de DTM racewagens. Voor zover ik weet is deze niet te koop en zou men zelf aan de knutsel moeten onder het motto: "alles is te maken". Om deze reden ben ik sceptisch...

Een DTM replica is wel vet, inclusief stickers.

Zal een aardig project wezen. Ben bang dat dit met een goed idee begint, maar uiteindelijk niet het gewenste resultaat (zie foto's boven) zal opleveren.

Mijn zege heb je in ieder geval:thumbup

De op E-bay aangeboden "DTM" uitbouw is niet die van de DTM racewagens. Voor zover ik weet is deze niet te koop en zou men zelf aan de knutsel moeten onder het motto: "alles is te maken". Om deze reden ben ik sceptisch...

zoiets gaafs willen bouwen en dan rond rijden met een 8 kleppertje??zou je kap dan maar dicht laten op meetings..ook al is ie getuned:D

zoiets gaafs willen bouwen en dan rond rijden met een 8 kleppertje??zou je kap dan maar dicht laten op meetings..ook al is ie getuned:D

Behalve dat die stickers heel mooi staan vergeet niet ALLE bedrijven/merken aan te schrijven die je op de auto wilt stickeren!

Anders krijg je geheid rechtszaken aan je broek!

Als je het goed doet, dan maak je het front uit 1 geheel.

Met (heel) wat aanpassingen kun je dan ruimte maken voor een lekkere v8 of v6 met 2 turbo's die je dan in de lengte kan leggen->achterwielaandrijving!!!

Een DTM-er met voorwielaandrijving kan niet he:P

Plannen zijn bij mij ook geweest, alleen bij de gedachte aan de uitvoering staat het op een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag pitje:sleeping

ben benieuwd iig

Behalve dat die stickers heel mooi staan vergeet niet ALLE bedrijven/merken aan te schrijven die je op de auto wilt stickeren!

Als je het goed doet, dan maak je het front uit 1 geheel.

Met (heel) wat aanpassingen kun je dan ruimte maken voor een lekkere v8 of v6 met 2 turbo's die je dan in de lengte kan leggen->achterwielaandrijving!!!

Een DTM-er met voorwielaandrijving kan niet he:P

Plannen zijn bij mij ook geweest, alleen bij de gedachte aan de uitvoering staat het op een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel laag pitje:sleeping

ben benieuwd iig

[rquote=1857961&tid=141796&author=Pastra]Behalve dat die stickers heel mooi staan vergeet niet ALLE bedrijven/merken aan te schrijven die je op de auto wilt stickeren!

[/rquote]:hmmz Zouden die bedrijven niet blij zijn met gratis reclame???

Terug
Naar boven