• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mening gevraagt

[rquote=1857961&tid=141796&author=Pastra]Behalve dat die stickers heel mooi staan vergeet niet ALLE bedrijven/merken aan te schrijven die je op de auto wilt stickeren!

Anders krijg je geheid rechtszaken aan je broek!

[/rquote]:hmmz Zouden die bedrijven niet blij zijn met gratis reclame???

Ook een idee om er in te zetten: www.h1v8.com

een 2.8L V8 blok, gemaakt van twee Hayabusa koppen, lichter dan een gemiddelde 4cylinder, in standaard configuratie 400PK (en met wat nieuwe nokkenstokken en/of turbo nog veel meer).

En ja, dat kost een hoop geld, maar is wel heel erg leuk :P

Ook een idee om er in te zetten: www.h1v8.com

een 2.8L V8 blok, gemaakt van twee Hayabusa koppen, lichter dan een gemiddelde 4cylinder, in standaard configuratie 400PK (en met wat nieuwe nokkenstokken en/of turbo nog veel meer).

En ja, dat kost een hoop geld, maar is wel heel erg leuk :P

Echt zoals de bovenste die is het mooist!

[rquote=1857932&tid=141796&author=Lex]zoiets gaafs willen bouwen en dan rond rijden met een 8 kleppertje??zou je kap dan maar dicht laten op meetings..ook al is ie getuned:D[/rquote]

Idd als je zo'n verschijning hebt, mag er ook wel wat onder de kap liggen, want ook al is hij getuned, een 8 klepper ziet er niet echt indrukwekkend uit. En een 16v is dan ook maar een 16v.

Echt zoals de bovenste die is het mooist!

[rquote=1857932&tid=141796&author=Lex]zoiets gaafs willen bouwen en dan rond rijden met een 8 kleppertje??zou je kap dan maar dicht laten op meetings..ook al is ie getuned:D[/rquote]

Idd als je zo'n verschijning hebt, mag er ook wel wat onder de kap liggen, want ook al is hij getuned, een 8 klepper ziet er niet echt indrukwekkend uit. En een 16v is dan ook maar een 16v.

hey

ok thanks voor al de meningen

ik wil dit namelijk doen,omdat ik in heb bezit ben van een rieger bodykit/verbredinsset,een dtm vleugel en ik heb speciaal(ik heb er nu ook al last van)voor de heuvels en hobbels een airride kitje gehaald..

en aangezien dit nu al eenige tijd in me kelder stof ligt te happen dacht ik ,nu moet er wat gaan gebeuren.

ik zelf vind de eerste dtm wagen super,alleen wil ik er wel me eigen draai aangeven.

en ik wil nog wel naar shows en meetings kunnen gaan,dus ik hoop dat ik en dan nog wel tussen pas.

met de pk's zit het wel goed,ik heb nu een 2.5 v6 gechipt naar 190 pk

maar we zijn bezig met een 3.0 v6,en ik las hier op het forum hele leuke dingen over een saab v6 turbo blok,dus wie weet haha.

hey

ok thanks voor al de meningen

ik wil dit namelijk doen,omdat ik in heb bezit ben van een rieger bodykit/verbredinsset,een dtm vleugel en ik heb speciaal(ik heb er nu ook al last van)voor de heuvels en hobbels een airride kitje gehaald..

en aangezien dit nu al eenige tijd in me kelder stof ligt te happen dacht ik ,nu moet er wat gaan gebeuren.

ik zelf vind de eerste dtm wagen super,alleen wil ik er wel me eigen draai aangeven.

en ik wil nog wel naar shows en meetings kunnen gaan,dus ik hoop dat ik en dan nog wel tussen pas.

met de pk's zit het wel goed,ik heb nu een 2.5 v6 gechipt naar 190 pk

maar we zijn bezig met een 3.0 v6,en ik las hier op het forum hele leuke dingen over een saab v6 turbo blok,dus wie weet haha.

[rquote=1858103&tid=141796&author=The Undertaker]Kap dicht laten, dan ziet niemand het.:P[/rquote]

Plak er een fatsoenlijke turbo en intercooler aan, geef het ding wat geinige kleurtjes of chroom accenten. Dan lijkt het al een hele hoop meer ;)

een 8v is niet indrukwekkend, tenzij je er 250PK uit haalt. En ja, dat is te doen. It's been done before :)

[rquote=1858103&tid=141796&author=The Undertaker]Kap dicht laten, dan ziet niemand het.:P[/rquote]

Plak er een fatsoenlijke turbo en intercooler aan, geef het ding wat geinige kleurtjes of chroom accenten. Dan lijkt het al een hele hoop meer ;)

een 8v is niet indrukwekkend, tenzij je er 250PK uit haalt. En ja, dat is te doen. It's been done before :)

[rquote=1858018&tid=141796&author=The Undertaker][rquote=1857961&tid=141796&author=Pastra]Behalve dat die stickers heel mooi staan vergeet niet ALLE bedrijven/merken aan te schrijven die je op de auto wilt stickeren!

[/rquote]:hmmz Zouden die bedrijven niet blij zijn met gratis reclame???[/rquote]

Nee, dat vinden ze echt niet grappig nee.

Ik wilde op en in de manta wat 'spyker'-dingen monteren/plakken.

No way dat dat kon, omdat je ook gekke dingen kunt doen met de auto, en dan staat hunnie reclame er op;)

[rquote=1858018&tid=141796&author=The Undertaker][rquote=1857961&tid=141796&author=Pastra]Behalve dat die stickers heel mooi staan vergeet niet ALLE bedrijven/merken aan te schrijven die je op de auto wilt stickeren!

[/rquote]:hmmz Zouden die bedrijven niet blij zijn met gratis reclame???[/rquote]

Nee, dat vinden ze echt niet grappig nee.

Ik wilde op en in de manta wat 'spyker'-dingen monteren/plakken.

No way dat dat kon, omdat je ook gekke dingen kunt doen met de auto, en dan staat hunnie reclame er op;)

In de Flash heeft vorig jaar een artikel gestaan over die Bye Bye Keke replica, de eigenaar schijnt zelf de breedbouwdelen en bumpers nagemaakt te hebben of dit ergens laten doen.

In de Flash heeft vorig jaar een artikel gestaan over die Bye Bye Keke replica, de eigenaar schijnt zelf de breedbouwdelen en bumpers nagemaakt te hebben of dit ergens laten doen.

Terug
Naar boven