@Corsaliefhebber wrote::wtf :wtf
Hebben ze een mooie sportcoupe met elegante lijnen
gaan ze zitten denken frot ik allemaal van zo,n rotzooi erop.
Een mooie goed en deugedelijk bevestigde riegerbreedbouw zoals rieger het bedoeld heeft
is een een mooie brede Calibra die in waarde zeker toeneemt ten opzichte van orgineel.
Met de rest van die meuk zoals van die achterlijkeniet eens goedgekeurde spoilers maak je er mijn idee een letterlijke sjonnie, petjes of te wel pauper bak van.
Ieder zijn smaak ik hou je niet tegen, je moet doen wat je zelf mooi lijkt,
Maar het is wel die meuk wat er juist voor gezorgd heeft dat er van de vele calibra,s nog maar weinig mooie fatsoenlijke overzijn.
Ik had gehoopt dat we het jappenstyle ik aap een film na tijdperk toch wel haast geweest was.
Noem me oud, maar 10jaar geleden wilde ook iedereen op mijn Corsa A Irmscher allerlei hande spoilers schroeven, en nog lager moest dat ding volgens de ideeen, iedere liefhebber die al een aantal jaar meedraait kent de trend.
Ben toch blij dat ik toen zo een droogkloot was en de Irmscher Corsa fijn een orginele Irmscher Corsa A heb gelaten.
Het taxatie rapport van een paar duizend meer als de nieuwwaarde van de corsa toendertijd inclusief opbouw verteld dat elke twee jaar weer.
Just my two cents :thumb
woo hey rustig...wist niet dat je boos werd haha..
nee ik begrijp wat je bedoel..maar ik twijfelde toch nog een beetje..daarom vroeg ik het hier.
alles wat er op komt is van rieger,de lippen,skirts en breedbouw..dus troep komt er zkr bij mij niet op..
maar goed..nu maar op zoek naar een rieger spoiler dan..
thansk voor de mening