• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Menno's calibra. (19-10 update)

BlackVec

Post weleens wat
Na heel lang zoeken heb ik eindelijk een auto naar mijn zin gevonden, hij is echt geweldig :D

Hij zal jullie wel bekent voor komen als het goed is, was dus de oude van Opelkadetje.

De tigra heb ik nog en moet dus binnenkort weg, vind het wel jammer maarja is wat moois voor terug gekomen :)

r1eyx5.jpg

znk4ya.jpg

origineel gepost door Nikita71

Jee Menno, das toch veel te groot,je blijf toch wel tigra`s slopen want dan kan ik af en toe nog iets bij je weghalen als ik wat nodig heb.

Ik wens je heel veel plezier en veilige kilometers met deze prachtwagen, groetjes van mij

Heb nog genoeg tigra onderdelen voorlopig king:

Hoihoi,haha toevallig dit was bijna mijn calibra geworden,als opelkadett en ik tot een deal geklomen waren,het is een topwagen dus veel plezier dermee

hey kerel:D

blij dat ie toch bij een liefhebber terrecht is gekomen:D en nog eens om de hoek ook;)

kan ik af en toe toch eens komen kijken:D

Jah de raamsticker wil ik er ook nog es afhalen maar dat komt nog.

Ben trouwens op zoek naar zo'n enkele ruitenwisserarm, waar vind ik die?

past niet zomaar.. omdat deze cali 1 is met airco.. ben ook hier al eens mee bezig geweest...

er zijn geloof ik wel zelfbouwprojecten maar standaard 1 arm past niet.. ben toen naar iemand geweest die had er ook 1 liggen, ter plekke gepast maar dat ging niet.. het mechanisme kwam ergens tegenaan.

netjes :)

zal ook mijn ogen open houden hier in de buurt.

enkele ruitenwisser kan je vast wel bij..umm..Leo..nog iets..dtmwisser.nl.

jaren geleden bij mijn cali ook laten doen en die gast doet dat al jaren dus is vast geen probleem als er airco op zit.

en niet eens zo duur

Hmmz maar de airco werkt toch niet, wat zit er in de weg van de airco en zou ik dit (tijdelijk) kunnen verwijderen?

origineel gepost door 1llusion

Als DTM-Wisser.nl is gestopt, dan kan je hem ook zelf maken.

Leo maakt de wissers ook zo van standaard wissers en wat onderdelen.

Voorbeeld zit op mijn voorruit LOL

hoeveel moet zoiets kosten dan???

Terug
Naar boven