• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

merk winterbanden??

Heb goede ervaring met Fulda, echte fijne sneeuwband, hebben afgelopen jaar hun geld wel opgebracht. Zijn lekker stil en bij hoge snelheden liggen ze ook lekker rustig.

Ik had op mijn Vectra A een setje Vredestein Snowtrac 2 liggen. Goede grip onder alle omstandigheden. Ze hebben zich afgelopen winter dan ook aardig bewezen met het barre weer. Een klein nadeel is het bandengeluid

Ik rijd op de Dunlop sp winter 3D

Heb ik 2 jaar geleden gewonnen bij automaxx

Zijn super bandjes, vorige jaar geen problemen gehad met de hevige sneeuwbuien hier.

Mijn C staat in de winter op Vredestein Snowtrac 2, maat 195/65/15,op werkelijk fantastische 15" stalen velgen met sier(le)lijke deksels:wub Tsja, het oog wil ook wat he!!!!

Ga de winterwielen er denk ik volgende week eronder schroeven want over 2 weken gaan we een lang weekend naar de Oostenrijkse Alpen:agent

Greetz Roel met een C.

Moet zeggen super band. Geen lawaai en goede grip.

Tevens is deze band zeer goed geschikt voor lange afstanden en hogere snelheden, dit door de bouw van de band.

En ze gaan bij mij al het 3de seizoen in :o

Ter vergelijk, mijn zomer banden gaan maar 1,5 seizoen mee.

Michelin alpine, 14 inch... maar vraag me niet welke precies,

heb ze van iemand gekregen die ze kwijt moest, gaan inmiddels al 4 seizoenen mee... komende maart laat ik nieuwe er op leggen, maar ik moet zeggen... super stil, mega veel grip, en lekker veel "feel" moet echt hard m'n best doen om met spin op te trekken... of dwars te gaan in een "natte" bocht!

Ik had op mijn Vectra A een setje Vredestein Snowtrac 2 liggen. Goede grip onder alle omstandigheden. Ze hebben zich afgelopen winter dan ook aardig bewezen met het barre weer. Een klein nadeel is het bandengeluid

Heb ik 2 jaar geleden gewonnen bij automaxx

Zijn super bandjes, vorige jaar geen problemen gehad met de hevige sneeuwbuien hier.

Mijn C staat in de winter op Vredestein Snowtrac 2, maat 195/65/15,op werkelijk fantastische 15" stalen velgen met sier(le)lijke deksels:wub Tsja, het oog wil ook wat he!!!!

Ga de winterwielen er denk ik volgende week eronder schroeven want over 2 weken gaan we een lang weekend naar de Oostenrijkse Alpen:agent

Greetz Roel met een C.

Terug
Naar boven