• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Met de cali naar Brussel geweest

heb nog een z.g.a.nwe. accu liggen uit een dett. Ik denk dat ik die maar overplaats en dan maar startkabels er op en kijken of dat het probleem was...de makkelijkste manier om iets uit te sluiten dacht ik zo toch? blijft het probleem dan is het de dynamo...

Groeten pastra

her en der zitten wat plekjes, die ik bij het schoonmaken heb ontdekt...maar als ik weer een keer een financiele meevaller heb dan laat ik hem opnieuw spuiten...maar dan eerst alle plekjes bewerken zodat ze 'nooit' meer terugkomen...maar dat is toekomstperspectief...maar eerst geld:vertag

Verder wil ik hem zo schoon als mogelijk houden, dus vaak wassen:P En mijn vriendin mag de binnenkant doen:angel...ze woont zowat in de auto just like me:angel dus ja, voort wat hoort wat:angel en ze doet het nog vrijwillig ook:D:D:D toppie meid heb ik toch:jerry:thumbup:wors:wors

ik zal ook nog z.sm. overdag foto's maken van de auto wanneer ik hem weer gewassen heb...

En ik hoop ook snel een paar van jullie calibra's te kunnen bewonderen en kennis te maken met de vakmensen!!

@ Nick, die deal staat...miss kan ik de camera van men pa lenen...die is vet goed!!! maar dat komt wel:P en ik begin me langzaam te bedenken met die cali...er is toch een hoop mis met dat ding..

men sproeiers van de ruitenwissers doen et nie meer

moet uitgelijnd worden

andere accu erin(voor de zekerheid)

gasveren kofferklep kunnen de spoiler niet houden:angel

en vast nog wel meer, maar geen zin om er over te denken nu:P ben bekaf...

groeten pastra

nogmaals @ nick: wat kost uitlijnen bij je dealert??

Origineel gepost door Pastra

@ Nick, die deal staat...miss kan ik de camera van men pa lenen...die is vet goed!!! maar dat komt wel:P en ik begin me langzaam te bedenken met die cali...er is toch een hoop mis met dat ding..

men sproeiers van de ruitenwissers doen et nie meer

moet uitgelijnd worden

andere accu erin(voor de zekerheid)

gasveren kofferklep kunnen de spoiler niet houden:angel

en vast nog wel meer, maar geen zin om er over te denken nu:P ben bekaf...

groeten pastra

nogmaals @ nick: wat kost uitlijnen bij je dealert??

wij hebben daar geen apparatuur voor. Maar het beste kan je gaan naar hazeleger in harderwijk. Kost geloof ik iets van 40 euro

Wat betreft de gasveren van de kofferbak:

1. Of verwijder de spoiler

2. of schroef de afdekking aan de binnenkant van de kofferbak (dus recht onder de spoiler) eraf, en verwijder het gewicht wat daar gemonteerd zit.

klopt, bij de spoiler van irmscher die ik heb zaten ook 2 speciale verzwaarde veren om het gewicht goed op te vangen, die kun je ook los bestellen.

Allereerst, nette cali hoor!!:thumbup

Is het probleem met de accu al verholpen? want ik heb hetzelfde probleem gehad, en bij mij kwam het omdat de draden op mijn accuklemmen in de loop van de jaren wat los zijn gegaan. en als ik dan een poosje gereden had werden de accupolen/klemmen ook behoorlijk warm. 2 nieuwe accuklemmen erop gezet en het probleem was verholpen.

gr. Eelco

thnx voor de info!!!

wat is kennis en ervaring toch belangrijk:P zo help je elkaar...

Morgen krijg ik weet wat geld, en als het allemaal wil lukken kan ik nieuwe bougies+kabels, bobinekabels e.d. kopen, de auto laten uitlijnen en de accu vervangen...heb er nog 1 liggen van mijn dett, z.g.a.n. dus die gaat er mooi in:D...

moet ook nog een pompje voor de ruitensproeiers scoren, alleen op de sloop heb k nog niks (werkend) kunnen vinden. Vuile ruiten rijdt zo lastig(A)

En nog iets: ik heb een gigantisch snerpend geluid in de uitlaat, aan het begin was het wel leuk die herrie, maar begint me nu te irriteren. Maar het ligt niet aan de demper dat ik weet, wat kan het wel zijn?

Groeten Pastra

@ nick-gsi: wanneer hebben we een shoot:P miss wil turbootje ook wel meedoen...hoe meer opel hoe mooier de foto...

Dat snerpende geluid is standaard voor de c20xe, de een heeft het wel meer dan de ander, afhankelijk van je uitlaat. Het wordt wel minder als je er een middendemper vervanger tussen zet, maar ja dan krijg je weer andere herrie:P

Origineel gepost door Vectra16v

Dat snerpende geluid is standaard voor de c20xe, de een heeft het wel meer dan de ander, afhankelijk van je uitlaat. Het wordt wel minder als je er een middendemper vervanger tussen zet, maar ja dan krijg je weer andere herrie:P

degene die het wel hebben,daar is de kat van leeggehaald

en niet goed waarschijnlijk dan ofzo?? igeeft een katvv dan alsnog hetzelfde of komt het echt omdat dat kat leeg is, denk toch dat dat net iets anders is;) of niet?

heb liever mooie zware herrie dan het geluid van een opgefokt 45-km karretje dat met 180 de bocht door wil

@ nick-gsi: wanneer hebben we een shoot:P miss wil turbootje ook wel meedoen...hoe meer opel hoe mooier de foto... [/quote]

best man neem ik de astra wel mee van ons en laat ik de fit thuis :P

Origineel gepost door Pastra

thnx voor de info!!!

wat is kennis en ervaring toch belangrijk:P zo help je elkaar...

Morgen krijg ik weet wat geld, en als het allemaal wil lukken kan ik nieuwe bougies+kabels, bobinekabels e.d. kopen, de auto laten uitlijnen en de accu vervangen...heb er nog 1 liggen van mijn dett, z.g.a.n. dus die gaat er mooi in:D...

moet ook nog een pompje voor de ruitensproeiers scoren, alleen op de sloop heb k nog niks (werkend) kunnen vinden. Vuile ruiten rijdt zo lastig(A)

En nog iets: ik heb een gigantisch snerpend geluid in de uitlaat, aan het begin was het wel leuk die herrie, maar begint me nu te irriteren. Maar het ligt niet aan de demper dat ik weet, wat kan het wel zijn?

Groeten Pastra

@ nick-gsi: wanneer hebben we een shoot:P miss wil turbootje ook wel meedoen...hoe meer opel hoe mooier de foto...

denk pas als het weer warmer word zodat me 17 inch weer onder de astra ligt. Ziet er niet uit met 15 inch originele velgen :(

Origineel gepost door Nick-GSI

binnenkort eens een foto shoot doen van de cali en de astra ;)

doe ik mee met me astra :P

Origineel gepost door red astra

hoe meer auto's des te leuker het is sjaak

Origineel gepost door red astra

heb je die nog steeds dan sjaak :P :jerry

tegen die tijd niet meer denk ik ;)

Terug
Naar boven