• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Met de Manta op vakantie

MOOK

Post weleens wat
Wie gaat er met de Manta op vakantie en zo ja waar heen allemaal? Of wie is al geweest?

Bij mij is de bedoeling om naar Denemarken te gaan, vandaar uit ook nog een dagje Zweden.

Met de Manta (en nog een Calibra) 2 weken op vakantie geweest, eerst onder Den Helder en daarna in Hellevoetsluis, bij Zeeland.

Hij heeft zich goed gehouden :P

Met de GSI voor 3 weken naar de Pyrénéen geweest. Vele positieve réacties gehad,

en fronsende blikken die de wagen gewoon niet herkennen.

Zaterdag waren we na 3600km (zonder problemen) terug thuis.

De 2.4er voeld zich lekker thuis op de bergwegen!

ik ben 2 week terug met mijn a manta manta 1973 op lpg naar belgie geweest. totaal 1300km gereden:) had speciaal anwb buitenland afgesloten maar gelukkig niet nodig gehad:D

was echt leuk, op campings veel mensen die me aanspraken, meeste haddne er vroeger één gehad of iemand die ze kende.

alleen maar positiefe reacties:D

origineel gepost door magin1

was echt leuk, op campings veel mensen die me aanspraken, meeste haddne er vroeger één gehad of iemand die ze kende.

alleen maar positiefe reacties:D

Bij mij hetzelfde, echt mooi.

Heel Nederland schijnt de Manta wel te kennen

Overmorgen naar Wacken Open Air met de Manta. Voorgaande jaren o.a. enkele keren naar zuid-Frankrijk en Italië geweest met de Manta :) Machtig mooi altijd

Zondag net terug van een dikke week Oostenrijk met de manta.

Veel leuke reacties; opgestoken duimen en mensen fotograferend op de autobahn vanuit eigen auto. En veel bekijks op parkeerplekken onderweg.

Met 2.4 op lpg vrij goedkoop en inderdaad niet de minste moeite met de zwaarste hellingen.

Een paar :kewlpics;

DSCN3197.jpg

DSCN3199.jpg

En 's nachts lekker droog gestaan onder het appartement;

DSCN3200.jpg

origineel gepost door Hendri

Mijn manta's komen niet verder dan Rondhouse:P

een manta haald hier rundhause niet.

die blijft binnen.

de ander komt hier ook niet verder als rundhause :P

met manta trek je idd veel bekijks zelfs op de camping div gesprekken over gevoerd

blijft mooi en idd vroeger haden ze der zelf ook 1

kom net terug uit luxemburg. van de camping waar het limburg weekend ook naar toe is geweest. met gereviseerd motor blok. was een mooie test rit. geveiseerd door SMS. goed werk afgeleverd dus

Terug
Naar boven