heb mn projectje vandaag een stuk stap gebracht (calibra 3.0 v6 4x4) en de motor na een jaar eindelijk draaiend gemaakt.
nu heb ik het volgende probleem;
met de motor uit gaat hij soepel door al zn versnellingen heen
bak lijkt dus goed
met draaiende motor gaat hij niet in versnelling (met grof geweld lukt het uiteindelijk wel)
- ontkoppeld niet? bak kapot?
in zn versnelling starten met koppeling in gaat prima en hij probeerd niet weg te kruipen
- ontkoppeld dus wel
zoals hierboven wegrijden gaat prima en (met kracht) door zn vernellingen heen gaat ook
- bak dus goed
rijdend koppeling intrappen.. rolt keurig uit zonder slippen en komt langzaam tot stilstand
- ontkoppeld wel
ook knarst de bak niet met schakelen en geeft geen rare geluiden
- bak goed
help???????????????
heb echt geen idee wat dit kan zijn.. ik vermoed een probleem met de koppeling (dat deze blijft plakken)
maar zoals je hierboven ziet lijkt deze ook goed te werken :hmmz
ook is de koppeling vorige week pas geplaatst dus kan niet vastgeroest zijn oid (en pas 1000km oud uit het vorige blok dus ook niet versleten)
hebben de kabel van de koppeling al op maximaal strak en los gehad.. dit geeft geen verschil in het probleem (uiteraard wel in de hoogte van pedaal)
nu heb ik het volgende probleem;
met de motor uit gaat hij soepel door al zn versnellingen heen
bak lijkt dus goed
met draaiende motor gaat hij niet in versnelling (met grof geweld lukt het uiteindelijk wel)
- ontkoppeld niet? bak kapot?
in zn versnelling starten met koppeling in gaat prima en hij probeerd niet weg te kruipen
- ontkoppeld dus wel
zoals hierboven wegrijden gaat prima en (met kracht) door zn vernellingen heen gaat ook
- bak dus goed
rijdend koppeling intrappen.. rolt keurig uit zonder slippen en komt langzaam tot stilstand
- ontkoppeld wel
ook knarst de bak niet met schakelen en geeft geen rare geluiden
- bak goed
help???????????????
heb echt geen idee wat dit kan zijn.. ik vermoed een probleem met de koppeling (dat deze blijft plakken)
maar zoals je hierboven ziet lijkt deze ook goed te werken :hmmz
ook is de koppeling vorige week pas geplaatst dus kan niet vastgeroest zijn oid (en pas 1000km oud uit het vorige blok dus ook niet versleten)
hebben de kabel van de koppeling al op maximaal strak en los gehad.. dit geeft geen verschil in het probleem (uiteraard wel in de hoogte van pedaal)