• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

met spoed manta A SR achterbank

heb ik wel voor je maak eens een ritje friesland misschien heb ik meer dinge die je nodig bent om je project te finischen

:wors:wors:wors:wors

hoe ziet zon achterbank er uit heb er ook nog 1 liggen maar weet niet of ie van sr is wel van a manta

evt foto is makelijk

het is een uhm sky lere achterbank met 2 aparte zitvlakken. heb zo 1 2 3 eventjes geen foto.

haha @ kermit, ikben van het weekend al naar heemskerk geweest... heb me portie wel weer gehad:cry

SUC51747.jpg

deze

heemskerk moet ik volgende week ook heen voor een b manta achter as lol

zal morgen eens kijken heb nog zoiets liggen

meste a delen ben ik al kwijt ,maar goed zal iig kijken ,maar ik woon in almelo dat zal ook wel te ver zijn dan denk ik

origineel gepost door brobbel1

heemskerk moet ik volgende week ook heen voor een b manta achter as lol

Ah, bij engel? Goeie vent! en vraagt geen hoofdprijzen.

En idd Brobbel! Die bank zoek ik

ja idd bij engel.

en vraagt zeker geen hoofdprijzen.

ik ga daar zaterdag heen.

kom helaas niet door brabant.

anders hadden we mischien samen met popke kunnen regelen.

want daar woon ik bij in de buurt.

en mijn bank doe ik helaas niet weg.

origineel gepost door peerke1987

het is een uhm sky lere achterbank met 2 aparte zitvlakken. heb zo 1 2 3 eventjes geen foto.

haha @ kermit, ikben van het weekend al naar heemskerk geweest... heb me portie wel weer gehad:cry

ik kom de 21 nov richting het zuiden geef maar effe door wat je eventueel nog meer zoekt

groet kermit

Ik heb er een inzitten met zitvlakken van stof. Ik dacht altijd dat een SR bank zitvlakken van stof had. Maar dan zal ik 't wel verkeerd hebben.

origineel gepost door marcV

Ik heb er een inzitten met zitvlakken van stof. Ik dacht altijd dat een SR bank zitvlakken van stof had. Maar dan zal ik 't wel verkeerd hebben.

als dat van jou zitvlakken een beetje nylon achtige stof is is het een duitse uitvoering bank kwam hier niet voor dus dan is je interieur een keer uit duitsland verhuist of je hele auto

Dat kan wel kloppen ja,... ik heb 't uit een Duitse SR gesloopt. Ik woon aan de grens,... vandaar. Weer wat geleerd!!

origineel gepost door snap

Dat is dus een gewone achterbank van een type A1,er is geen SR achterbank van een a-manta....

leuke avatar heb je:thumbup gekregen in belgie zeker :P:P:P:P:P

Terug
Naar boven