• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Met z'n 5e in een gts

dappie

Post vaak
hallo leden,

als ik met vijf man in m'n GTS zit dan hangt hij aardig op zn hoeve, en ga ik ff te snel een drempel af dan gaat denk ik

mn stekker doos van de trekhaak over de straat, mijn vraag is dan, zijn er meerdere die dit hebben, zouden misschien die

blauwe hulp veertjes een uit komst brengen, het lijk nu wel of hij achter verlaagt is (wel mooi, maar voor het gevoel niet)

naar mijn gevoel is het net ff te slap geveerd. Graag jullie reactie.

vr,gr, jac.

Zitten op mijn GTS ook die hulpveren, met z'n 5en erin gaat dan ook prima.

Dus zou is beginnen met die hulpveren.

Zitten de hulp veren in de bestaande veren of zitten deze er buiten, ik zal een kijken waar deze tekoop zijn

dan ga ik ze er ook bij zetten.

vr,gr, jac.

Dus de bestaande veer hoef er niet onderuit, das dan makkelijk monteren, je koopt dus alleen 2 veren ?

OW ik dacht dat je de hulp-veer van af de zijkant er in kon draaien, maar de bestaande veer demonteren moet

niet zo moeilijk zijn , in iedergeval bedankt voor de info.

vr,gr, jac.

Je kan proberen alleen de schokbreker los te halen, zodat de veer helemaal uitgeveerd is, dan kan je hem er wel indraaien.

Terug
Naar boven