• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mexicaanse griep opgezet

had dit idee ook al een tijdje.... want nu hoor je er niets meer over.. maar krijgen de andere mensen nog wel de vaccins die men beloofd had in januari?? ik heb nix gehoord.. en er waren toch echt 2 vaccins voor elke nederlander....

tja ik had ook twijvel maar toch de vacinatie wel genomen

heb hier 2 kids lopen wou geen risco nemen

maar mocht het idd opgeblazen zijn

wie/wat kun je dan nog vertrouwen????????????

Mexicaanse griep??? bestond dat ook nog??

Tis volgens mij net zon lariekoek als dat gedoe op de boerderijen waarbij alle beesten worden afgemaakt....gekke koeienziekte varkenspest vogelgriep enz enz....

origineel gepost door eddepet007

tja ik had ook twijvel maar toch de vacinatie wel genomen

maar mocht het idd opgeblazen zijn

wie/wat kun je dan nog vertrouwen????????????

In ieder geval niet de media. Volgens mij is Rusland inmiddels jaloers op de manier hoe de overheid de media controleert hier. Er werd hier moord en brand geschreeuwd over een pandemie zus en zo, maar er waren wereldwijd nog niet eens zoveel mensen de pijp uitgegaan, als in NL alleen tijdens een normaal griepje... :hmmz

weet wat die vaccins gekost hebben???

en hoeveel er nog over zijn :jerry

eigenlijk is het om te janken:hmmz

Maar goed dat ik dat vaccin niet heb genomen. Kon ze gratis krijgen via mijn stage adres maar ik had t er niet zo op.

Dingen in mn lijf die niet optimaal getest zijn vind ik niet zo'n fijn idee.

Daarbij had ik ten tijde van de pandimie nieuws hype rondom h1n1 het idee dat het wel weer over zou waaien en dat het door de media weer zwaar opgeblazen werd. En voila, het was zo gek dus nog niet gedacht.. Het bleef ook opeens zo verdacht lang stil rondom dit griepje.

Dat weten medicijnfabrikanten, daar spelen ze op in..

Angst is een bijzonder bruikbaar marketinginstrument.

Aan de andere kant... het zijn wel uitspraken van een PVV-kamerlid, dus dat is zowiezo trappen en zieltjes winnen...

Gewoon zelf koppie erbij houden mensen

origineel gepost door 14XE

weet wat die vaccins gekost hebben???

en hoeveel er nog over zijn :jerry

eigenlijk is het om te janken:hmmz

De vaccins die over zijn, hebben we verkocht aan andere landen, dus we hebben zelfs winst gemaakt !!

normale griep gaan ook mensen dood aan en ook baby's en kinderen en ja ook ouderen moeten er aan geloven en daar hoor je niets van ? :hmmz

tis allemaal poot uitdraaierij :argue

Het het vaccin is??? Eiwit:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz

Ach... Een kippenboer blij en ik was ook weer een paar dagen zoet met lelijke folders vouwen.

origineel gepost door Mijncorsa.nl

Dat weten medicijnfabrikanten, daar spelen ze op in..

Angst is een bijzonder bruikbaar marketinginstrument.

Aan de andere kant... het zijn wel uitspraken van een PVV-kamerlid, dus dat is zowiezo trappen en zieltjes winnen...

Gewoon zelf koppie erbij houden mensen

hier ook twee kids maar zijn des ondanks niet geweest. Onder tussen ook twee keer een griepje gehad maar ben der niet zo van onder de indruk.

Is met al die pandemiën geloof der geen ruk van.

Gr jack

Terug
Naar boven