• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

micvec`s vectra gts brembo schijven en blokken gemonteerd

post van GTS vectra

Ziet er top uit heb de spullen voor deze mod ook leggen.
Mijn maat moet alleen nog de tijd hebben om met de mods aan de gang te gaan.

post van Dappie

Wel mooi zoon origineel alarm, en die claxon achter in, daar is wel over na gedacht, als die per ongeluk af gaat word je gillend gek

post van 9 oktober 2016

vandaag bij marcin geweest voor programmeren van het alarm helaas is alleen de bcm niet geschikt voor alarm heb de ident code ND terwijl bij de dealer gezegd werd dat hij wel geschikt was

Dus nu op zoek naar een goeie BCM met de ident code NF en dan maar weer op naar Marcin in Assen

[quote quote=18335970]post van 9 oktober 2016

vandaag bij marcin geweest voor programmeren van het alarm helaas is alleen de bcm niet geschikt voor alarm heb de ident code ND terwijl bij de dealer gezegd werd dat hij wel geschikt was

Dus nu op zoek naar een goeie BCM met de ident code NF en dan maar weer op naar Marcin in Assen

[/quote]

Post van jraaf

IK heb volgens mij nog een NF model liggen welke ook nog eens de sport module ondersteunt. Sport module zelf en sportknop met aansluitkabels heb ik er ook bij. Mocht je interesse hebben dan graag een PB.

Nadat de bcm van jraaf niet de goeie bleek te zijn maar een andere gekocht bij klein gunnewiek in Groenlo.

Ook via marktplaats een schroefset gekocht deze had maar een half jaar dienst gedaan, want meneer moest later met te veel personen elke dag naar het werk dus had hij ze er maar weer onder uitgehaald....

hier alvast een foto aangezien iedereen hier gek is van foto`s

Post van 16 oktober

De andere BCM is binnen inclusief de hele zekeringkast. Ook de schroefset is afgelopen vrijdag binnen gekomen.

Dus dat word weer klussen nog even kijken dat ik aan de security code kan komen van onze vec.

Groet michel

heb afgelopen woensdag 2-11 de schroefset gemonteerd dit staat erg goed. alleen is ons nog niet zeker of dit zo gaat blijven aangezien de vrouw er helemaal gek van word.

toch het rijd fantastische vooral in he bochten werk !!! lekker strak.

ook ben ik vandaag bij marcin geweest voor de activatie van het alarm en het vervangen van de bcm, aangezien onze bcm niet de goede ident code had om het alarm te ondersteunen.

marcin heeft de bcm gedecodeerd en toen de nieuwe erin.
alleen ging het programmeren niet lukken de bcm kon niet worden geprogrammeerd tech 2 gaf elke keer een fout code op de ultrasoon sensoren ook al waren ze even ontkoppelt toch deze bcm was wel goed gedecodeerd door klein gunnewiek

na een keer of 6 te hebben geprobeerd om de nieuwe bcm te programeren wat niet wou toch maar weer besloten om de oude er maar weer in te zetten en met de staart tussen de benen naar huis, alsnog zonder alarm functie.

groet michel

[quote quote=18335975]

toch het rijd fantastische vooral in he bochten werk !!! lekker strak.

[/quote]

(orgineel bericht van jraaf)

Mooi man

kun je `m niet wat zachter zetten en misschien de banden een maatje de hoogte in. Van b.v. 40 naar 45. dat scheelt al een hoop.
Mijn gehele gezin is gelukkig opgevoed met de wegliggings drang van pap`s

Nooit geklaag gehad over een te hard afgeveerde auto
Ruk dat die BCM niet ingeleerd kon worden.
succes met modden

Groet jraaf

bericht van dappie

Micvec, ik moet zeggen wwhhhoooo niets meer aan doen, echt mooi, en anders een millimeter omhoog voor de vrouw

Vr,gr,jac

vandaag bij gm-tuningparts de opc voorbumper en grill besteld inclusief de opc line pedalen set...(hier zou een blije smily moeten staan maar heb geen idee hoe dat moet)

Als goed is komt dit eind week 8 bij mij binnen en dan zo spoedig mogelijk de spuiter bezoeken voor het spuiten van de bumper en de grill.. dit alles gaat in kleur van de auto worden heb alleen geen idee of ik de chromen sierlijst onder in de grill ook in kleur ga spuiten.. (wat is mooi)

ook is het de bedoeling een roestplekje onder de lak bij het voorraam te laten wegwerken en de stoot strips opnieuw te laten spuiten allemaal schade van een ander

en om nog even op de mod van het alarm in te springen dit moet nog steeds verder afgemaakt worden heb er weer een andere computer voor ditmaal van een europese versie die hopelijk wel gaat werken zou erg mooi zijn..

m vr. gr',

michel

onderhand al even geleden (november 2016) maar de vectra maar even laten uitlijnen moest nog gebeuren na de verlaging van de vec

hieronder een foto begeleiding

ook heb ik er afgelopen 12 december een nieuwe voorruit in laten zetten in verband met de vele kleine steen slag pitjes dit alles nog van de vorige eigenaar net als de schade op de stoot strips (kosten van de voorruit zijn 660 euro (ruit met regensensor en lichtsensor) inclusief plaatsen.

[quote quote=18338794]ben je niet verzekert tegen ruitschade?

[/quote]

ja ruitschade ben ik voor verzekerd dus is ook onder de noemer van de verzekering gegaan maar laat je het checken voor je een telefonische afspaak maakt en ze gaan hem beoordelen dan had ik geen andere ruit gekregen daar was hij nog te goed voor..

ook valt ruitschade buiten je eigenrisico en buiten je schade vrije jaren

met vriendelijke groet

michel

Terug
Naar boven