• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mid scherm reparatie

DarkSpeeder

Post weinig
Mijn Mid heeft last van pixeluitval, nou vroeg ik mij af of er reparatie voor mogelijk is en hoeveel dit mij ongeveer zou gaan kosten.

Als je er zou bij vermelden welke Astra het is zouden de mensen je beter kunnen helpen denk ik :thumb

Trouwens, gelijk bij welk type dan ook, ben je denk ik zowiezo goedkoper af als je er eentje van de sloop gaat halen...

Maar dat is mijn mening :)

Moest je het doen, niet alles vergeten af-/aanmelden etc bij een Astra H, weet niet hoe het zit met een G.

Het gaat hierbij om een Opel Astra G Hatchback bj 2001, en inderdaad ik zat ook al aan de sloop te denken alleen zijn die dingen vaak er al uitgehaald of zit er een TID in welke alleen de tijd/datum/temperatuur/radio aangeeft.

Vandaar de vraag naar een bedrijf die dit kan repareren.

Verkoopsites is afschuimen misschien, of is bij de dealer gaan vragen, maar ik denk dat je daar wel de volle pot zal betalen...

Succes ermee :thumb

Inderdaad ze zijn een hoop geld, vandaar dat ik eerder voor een revisie wil gaan dan voor eentje van de verkoopsites waarbij je nog moet afwachten of de pixels niet met vakantie gaan ook. Ik ga morgen eens informeren in iedergeval bij de dealer hier in zaandam wat zij voor volle mep vragen.

in Apeldoorn zit een bedrijf KMS die deze dingen repareerd doet ook km tellers is een goed bedrijf .

maar kijken via marktplaats of via e.bay leverd je denk ik ook wel een goede op en zal voordeliger zijn

@Famempeters wrote:in Apeldoorn zit een bedrijf KMS die deze dingen repareerd doet ook km tellers is een goed bedrijf .

maar kijken via marktplaats of via e.bay leverd je denk ik ook wel een goede op en zal voordeliger zijn

Zie de link naar mp een paar post boven je :mrgreen:

@opel-motorsport wrote:
deze doen het ook

die doet het niet :P Let op!! Momenteel zijn wij niet in staat om deze reparatie uit te voeren. Onze leverancier kan de benodigde onderdelen niet leveren. Wij zijn hiermee bezig, zodra de onderdelen weer beschikbaar zijn, wordt hiervan melding gemaakt op onze homepage.

@Jefkere wrote:Verkoopsites is afschuimen misschien, of is bij de dealer gaan vragen, maar ik denk dat je daar wel de volle pot zal betalen...

Succes ermee :thumb

hopeloze opgave ben een jaar opzoek geweest en met toeval eentje gevonden.

via via wilt nog wel eens lukken.

internet en sloop kosten zo nogal wat, reken op een bedrag van 100 tot 250 euro

dealer 800+

@The Undertaker wrote:Astra G is plug&play en hoef je niet af te melden

je hebt er verschil in de benz en diezel hebben andere verbruikswaarden dus klopt niet neer

zou eentje uit een andere wagen ook niet werken dan moet je enkel het binnenwerk overbouwen in de unit die jij hebt.

Ik heb het alvast vroeger gedaan met de mid van een omega naar vectra en nu zelf met een cid van een omega naar een vectra.

Enkel laten omprogrammeren en klaar.

greets blue

Terug
Naar boven