• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn A Manta ruilen voor motor

Ben al blij man zonder manta, maar heb wel zin om ff over de noordpool hier te trappen. het mooiste test circuit.

mooi man.

en nu haal je dat foto toestel van binne n op, maakt een paar leuke plaatjes van

de kanarie en post ze hier !!!!

:jerry

Foto's komen dit jaar nie meer hahahahaha, beest wil nog niet wat ik wil, maar weet het probleem nou wel, hopelijk morgen nog ff tijd om er aan te knutselen. Noordpool bedankt voor de koeler :thumb relais maakt geen donder verschil.

Zo net ff stukje gereden met de Manta, moet nog wel het een en ander doen, en wat remt zo'n ding slecht :fy1 , Denk dak maar snel weer voor een b ga :jerry

@Hendri wrote:Zo net ff stukje gereden met de Manta, moet nog wel het een en ander doen, en wat remt zo'n ding slecht :fy1 , Denk dak maar snel weer voor een b ga :jerry

hij remde hier wel goed.

denk dat je de vacuum slang even moet vervangen.

dat had ik bij de b manta ook.

ik heb ook nog wel een b staan hoor.

Wou zeggen heb ook wel diverse a tjes gehad maar remmen deden ze wel goed

tis geen b maar goed dat wist je van te voren :jerry :jerry :jerry

had nog wel leuk projeckt gehad 2.4 in een b maar deze gaat toch in delen

Zal wel olie opzitten :jerry na de mega oliebom onder de kap, slang en zo is wel goed zal hem wel ff op zijn donder moeten geven ;). Maar in elk geval De geile bitch uit Friesland heeft weer gereden, wel lekker veel kracht onderin met 4 bak bami spruitstuk groep a en open filter, nog ff nieuwe accu erin en ontsteking zo goed mogelijk afstellen. :thumb

Zo vandaag weer ff tijd gehad voor de geile bitch uit friesland, Heb er nou ff een 1600 motortje ingedrukt met 2.0 injectie en de hete lucht knalt er via spaghetti en groep a van achter uit met een heel mooi geluidje, Loopt bijzonder lekker met deze combinatie tot dat ik bij het tankstation weer weg wou rijden en mijn brandstofpomp geen zin meer had :swear . dus van de week maar ff kijken wat hier weer mee is. ff paar fototjes gemaakt hoe mooi hij nou is :hmmz

Foto-0111.jpg

Foto-0110-1.jpg

Zal deze week wel is ff kijken wat er met de pomp is, zit een super lekker geluidje in, misschien de auto ook maar is schoon maken :hmmz en een beetje bijlakken is ook geen overbodige luxe :jerry

Terug
Naar boven