• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn ascona b sport project

@CoupeetjeJr wrote:ziet er super uit ik heb ook een kadett die moet ook mooi worden maar of die zo mooi word weet ik niet al hoop ik van wel :D

Als je hem maar goed aanpakt en alles netjes schoon maakt dan kan hij net zo mooi worden als die ascona van dj71

neem er de tijd voor en dan wordt hij ook "net" zo mooi.

En zoals ik het heb begrepen is hij dat ook waard :angel om goed te worden klaar gemaakt want jij hebt een zeldzame GTE Maik.

grtz.Billy. :wors

Afgelopen zaterdag in Kinrooi op de opelmeeting geweest met de ascona, maar ik ben helaas vergeten foto's te nemen van mijn ascona op de meeting :swear

ik ben wat mensen tegengekomen uit Nederland die de ascona herkende en die dit topic ook gevolgd hebben, ik heb al contact met één van hen opgenomen en hij zou mij wat foto's doorstuuren van zodra hij de foto's op zijn computer heeft gezet , waarvoor ik hem alvast wil bedanken :thumb .

bassie3.jpg

bassie2.jpg

bassie.jpg

Hier de gevraagde foto's.

En dit is zekers een ascona op jaloers op te worden echt puikwerk. :thumbup

En zoals dj71 al beschreef tegen gekomen en had nog niet eens door in eerst instantie dat ik de ascona al kende van het forum.

:D

Groet manta11

@manta11 wrote:Hier de gevraagde foto's.

En dit is zekers een ascona op jaloers op te worden echt puikwerk. :thumbup

En zoals dj71 al beschreef tegen gekomen en had nog niet eens door in eerst instantie dat ik de ascona al kende van het forum.

:D

Groet manta11

Hallo manta 11,

Bedankt voor de foto's :thumb

Ik heb nog steeds geen stof gevonden om mijn recaro zetels van mijn ascona b sport te laten overtrekken,

ik ben al bij verschillende stoffeerders langsgeweest maar ze kunnen het stof niet vastkrijgen zeggen ze,

wie o wie kan mij helpen ?

Heb ik al gedaan maar niks te vinden,

zelfs niet iets wat het origineel sterk benaderd.

Het zijn recaro zetels, misschien zou ik is bij recaro zelf moeten horen maar ik denk dat ze alleen het frame van de zetels gemaakt hebben en het stofferen ervan ergens anders lieten doen ?

Ik heb nog altijd geen stof kunnen vinden voor het interieur van mijn sport, als iemand hier een adres weet laat maar iets weten.

@D-gek wrote:Probeer deze autobekleder eens (als je die nog niet kende)..

http://www.keesvanhoof.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hallo D-gek,

Ik heb net een mail gedaan naar kees vanhoof om te informeren of hij nog aan het stof kan komen.

Alvast bedankt voor de info.

Ik heb contact gehad met de heer Vanhoof en hij kan het originele stof ook niet meer vast krijgen.

hij had wel een stof dat er zeer sterk op lijkt en heeft mij een staaltje opgestuurd.

ik overweeg het om dat stof als alternatief te nemen want ik vrees dat het bijna onmogelijk is om het originele stof nog ergens te vinden.

ik ben al +- een jaartje aan het zoeken en zonder resultaat.

Het laten na weven in een stoffeerfabriek is nog een optie maar dan moeten er heel wat mensen interesse hebben want ze gaan dat niet doen voor een paar meter stof.

Terug
Naar boven