• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn ascona B

mijn ascona had schade , word nu hersteld

er was een vrachtauto achterwaarts tegen aan gereden

kofferklep en hoek van achterscherm in elkaar

gelukkig betaald de verzekering , nu maar hopen dat ze de kleur er netjes bij krijgen

Copy%25of%2503052011222.jpg

Ai, dat is pijnlijk als zo'n unieke wagen wordt beschadigd. Hopelijk weten ze het weer netjes ongedaan te krijgen.

Moesten er nog plaatdelen vervangen worden?

Ai, dat is pijnlijk als zo'n unieke wagen wordt beschadigd. Hopelijk weten ze het weer netjes ongedaan te krijgen.

Moesten er nog plaatdelen vervangen worden?

auto weer terug na schade herstel

CHECK this Kontje :wub

het is perfect in orde gemaakt, geen kleur verschil

ik had op ebay nog n paar nieuwe achterlichten gescoord

nu ziet die er echt weer uit als nieuw

moet alleen nog de SR striping op de achterschermen plakken

ik doe de emblemen ascona 2.0 S/R er niet meer op denk ik

heeft zo ook wel wat

07052011234_resize.jpg

auto weer terug na schade herstel

CHECK this Kontje :wub

het is perfect in orde gemaakt, geen kleur verschil

ik had op ebay nog n paar nieuwe achterlichten gescoord

nu ziet die er echt weer uit als nieuw

moet alleen nog de SR striping op de achterschermen plakken

ik doe de emblemen ascona 2.0 S/R er niet meer op denk ik

heeft zo ook wel wat

07052011234_resize.jpg

is idd makkelijk te maken, paar langere M8 bouten , busjes er tussen voor de 2de stang

zal best meer stress geven op draagarmen en bevestigings steunen

elk voordeel heb zn nadeel

ik ga nu kijken of ik achter mischien ook dubbel kan maken

en bevestigen met PU bussen

is idd makkelijk te maken, paar langere M8 bouten , busjes er tussen voor de 2de stang

zal best meer stress geven op draagarmen en bevestigings steunen

elk voordeel heb zn nadeel

ik ga nu kijken of ik achter mischien ook dubbel kan maken

en bevestigen met PU bussen

hmm, ik ben zelf niet zo'n fan van die lange slappe m8 bout die daar gebruikt wordt, het het zelf aangepast naar een draadbus met m10 erin getapt, dus van 2 kanten een m10 bout erin. Als de auto klaar is en ik het rijgedrag getest heb kies ik misschien ook nog wel voor een 2de stabilisator :)

hmm, ik ben zelf niet zo'n fan van die lange slappe m8 bout die daar gebruikt wordt, het het zelf aangepast naar een draadbus met m10 erin getapt, dus van 2 kanten een m10 bout erin. Als de auto klaar is en ik het rijgedrag getest heb kies ik misschien ook nog wel voor een 2de stabilisator :)

Hoi Peter,

Hij ziet er weer netjes uit na die schade, kom zowat elke dag langs je op (woon in Gendt) en moet altijd ff kijken naar die mooie ascona als hij er staat.

Heb zelf een c kadett coupe c20 XE en een vec. gts 2.2 16v zilvergrijs zal wel eens seinen ak je zie. En heb jou ex sedan 2.4 ook nog ff gehad alleen dat liep nie zo goed af, maar dat zul je wel weten!

Gr. Harald

Hoi Peter,

Hij ziet er weer netjes uit na die schade, kom zowat elke dag langs je op (woon in Gendt) en moet altijd ff kijken naar die mooie ascona als hij er staat.

Heb zelf een c kadett coupe c20 XE en een vec. gts 2.2 16v zilvergrijs zal wel eens seinen ak je zie. En heb jou ex sedan 2.4 ook nog ff gehad alleen dat liep nie zo goed af, maar dat zul je wel weten!

Gr. Harald

@ Harald Thanks , ik ben nu bezig met een rem upgrade

komt een rembekrachtiger met cillinder van een rekord 2.2 op

verder nog wat PU bussen oa voor de achterste stabilisator stang

ja ik zag je wel eens rijden in de C 2.4 , die liep idd wel lekker

heb je die motor nog?

@ Harald Thanks , ik ben nu bezig met een rem upgrade

komt een rembekrachtiger met cillinder van een rekord 2.2 op

verder nog wat PU bussen oa voor de achterste stabilisator stang

ja ik zag je wel eens rijden in de C 2.4 , die liep idd wel lekker

heb je die motor nog?

Heb die toevallig een paar weken geleden verkocht, had die overgehangen in een blauwe c coupe met zo,n plastic bumperset erop. tijdje meegereden en in mei heb ik die coupe met 16v gekocht daar ben ik nou mee bezig, oliedrukprobleempje. is als het goed is nu opgelost, gelijk maar ff nwe benzineleidingeronder en nwe baksteun gemaakt. En heb veren van een mercedes gekocht die wil ik er nu onder maken. Zit er bij jou niet al een grote bekrachtiger op? was origineel een 2L SR ofnie?

Gr. Harald

Terug
Naar boven