• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn ascona B

Heb die toevallig een paar weken geleden verkocht, had die overgehangen in een blauwe c coupe met zo,n plastic bumperset erop. tijdje meegereden en in mei heb ik die coupe met 16v gekocht daar ben ik nou mee bezig, oliedrukprobleempje. is als het goed is nu opgelost, gelijk maar ff nwe benzineleidingeronder en nwe baksteun gemaakt. En heb veren van een mercedes gekocht die wil ik er nu onder maken. Zit er bij jou niet al een grote bekrachtiger op? was origineel een 2L SR ofnie?

Gr. Harald

ik zag dat al mijn foto's verdampt zijn :shock: ik heb nu een canon 600D aangeschaft

dus meteen wat mooie foto's gemaakt van mijn ascona

hier is er een, de rest staat op pagina 1

0282j.jpg

ik zag dat al mijn foto's verdampt zijn :shock: ik heb nu een canon 600D aangeschaft

dus meteen wat mooie foto's gemaakt van mijn ascona

hier is er een, de rest staat op pagina 1

0282j.jpg

zijn er nog wel ascona liefhebbers hier :hmmz

ik heb er nu een manta recaro interieur in, zitten lekker die stoelen

een 400 interieur zou nog vetter zijn, maar vind die maar eens

en de rial velgen er onder , andere banden waren alweer glad :agent

f5d0cx.jpg

34oa9p0.jpg

zijn er nog wel ascona liefhebbers hier :hmmz

ik heb er nu een manta recaro interieur in, zitten lekker die stoelen

een 400 interieur zou nog vetter zijn, maar vind die maar eens

en de rial velgen er onder , andere banden waren alweer glad :agent

f5d0cx.jpg

34oa9p0.jpg

Mjam, mooie velgen. Ik ben al een tijdje op zoek naar deze, maar enkel nog maar in 13duim gevonden.

Je ascona blijft wel mooi vlak op de rotonde. Heb je misschien andere schokdempers of andere veren eronder? :thumb

Mjam, mooie velgen. Ik ben al een tijdje op zoek naar deze, maar enkel nog maar in 13duim gevonden.

Je ascona blijft wel mooi vlak op de rotonde. Heb je misschien andere schokdempers of andere veren eronder? :thumb

Ja 15inch Rial Cobra staan m goed, af en toe zie je ze nog wel eens op ebay voorbij komen

ik heb er korte koni geel met 40mm verlagingsveren onder, en voor dubbele stabilisator stang

dan blijft die aardig vlak :thumb

Ja 15inch Rial Cobra staan m goed, af en toe zie je ze nog wel eens op ebay voorbij komen

ik heb er korte koni geel met 40mm verlagingsveren onder, en voor dubbele stabilisator stang

dan blijft die aardig vlak :thumb

hey ascona bb is jouw ascona origineel een SR? waren die strepen er zo op samen met die stootlijsten?

jij had ook die grijze atsen zeker in 15 inch 7j?

Een ascona sport interieur zou ook niet misstaan, maar dat is waarschijnlijk nog zeldzamer dan het 400 interieur.

hey ascona bb is jouw ascona origineel een SR? waren die strepen er zo op samen met die stootlijsten?

jij had ook die grijze atsen zeker in 15 inch 7j?

Een ascona sport interieur zou ook niet misstaan, maar dat is waarschijnlijk nog zeldzamer dan het 400 interieur.

nee het was een 2.0S met alleen de sierlijsten er op, ik heb er zelf de SR striping op geplakt

die met de grijze ATS 15inch was die van mauscona , lijkt n tweeling van deze :thumb

eerst had ik er scheel stoelen in, toen sparco's , nu recaro ;)

nee het was een 2.0S met alleen de sierlijsten er op, ik heb er zelf de SR striping op geplakt

die met de grijze ATS 15inch was die van mauscona , lijkt n tweeling van deze :thumb

eerst had ik er scheel stoelen in, toen sparco's , nu recaro ;)

Terug
Naar boven