• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn ascona B

vanaf kachel radiateur naar turbo in, turbo uit gaat via warmte wisselaar weer motor in bij onderste radiateur slang

ik heb geen oliekoeler, maar een warmte wisselaar

vanaf kachel radiateur naar turbo in, turbo uit gaat via warmte wisselaar weer motor in bij onderste radiateur slang

ik heb geen oliekoeler, maar een warmte wisselaar

ik zou zeggen kom n keer deze kant op met jou ascona, maak ik dit soort foto's

1zyl.jpg

mkc8tij

5aglxc.jpg

Die foto met die kraan op de achtergrond dat is toch Vahali? Van de machinist van die kraan heb ik ooit een 2.4krukas en drijfstangen gekregen weet zijn naam alleen niet meer :thumb

Die foto met die kraan op de achtergrond dat is toch Vahali? Van de machinist van die kraan heb ik ooit een 2.4krukas en drijfstangen gekregen weet zijn naam alleen niet meer :thumb

Jaaa Jos hij reed toendertijd een Manta ik kwam daar wel eens met een telekraan en daar heeft Jos een grote foto van in zijn schuur hangen.

Jaaa Jos hij reed toendertijd een Manta ik kwam daar wel eens met een telekraan en daar heeft Jos een grote foto van in zijn schuur hangen.

ja die foto van die telekraan ken ik :thumb , ik kom regelmatig in zijn garage

vanmorgen nog n leuke foto gemaakt, ik zag zoiets wel vaker met doorkijk motorkap , ik dacht ga ik ook proberen

toen flink photoshoppen met dit resultaat

2mfkjyv.jpg

ja die foto van die telekraan ken ik :thumb , ik kom regelmatig in zijn garage

vanmorgen nog n leuke foto gemaakt, ik zag zoiets wel vaker met doorkijk motorkap , ik dacht ga ik ook proberen

toen flink photoshoppen met dit resultaat

2mfkjyv.jpg

gisteren ff lekker door de achterhoek getoerd , als normaal fan kun je dan Hummelo niet overslaan natuurlijk

nog ff fotootje gemaakt bij cafe de tol, hier zaten ze vroeger veel , voor en na de optredens

Olderwets høken, brekken en angoan :D

2koq6b.jpg

Foto van vroeger, ze hielden ook wel van GM :thumb

28223p4.jpg

gisteren ff lekker door de achterhoek getoerd , als normaal fan kun je dan Hummelo niet overslaan natuurlijk

nog ff fotootje gemaakt bij cafe de tol, hier zaten ze vroeger veel , voor en na de optredens

Olderwets høken, brekken en angoan :D

2koq6b.jpg

Foto van vroeger, ze hielden ook wel van GM :thumb

28223p4.jpg

Wat een bloedmooie Ascona mijn paps had er ook zo 1 int blauw alleen origineel 2.0 sr echt een plaatje man mag je trots op zijn

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Terug
Naar boven