• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Ascona's 2.5l en Rallyauto

Jongens wat hebben jullie al een werk verzet zeg:wors:wors

Ziet er naar mijn mening nu al super uit!

ook mooie:kewlpics:kewlpics

top werk mannen.

Quote:
Morgen een achteras halen,en kunnen we langzaam de spullen gaan verzamelen voor de remmerij van de auto (achteras)

Mocht iemand nog iets hebben voor schijfremmen achter houden we ons aanbevolen :cool:[/rquote]

Steek assen afdraaien tot de binnendiameter van een corsa B 1.2

remklauwen van een corsa B 1.2 en dan de adapterplaat zelf maken !!

5mm plaatje tussen de steekas bouten op 3 plaatsen vastzetten en aan de kant van de klauw 2 bouten er op lassen en klaar

rij ik ook mee remt perfect en geen homologatie nodig www.rtlv.nl

Quote:
Morgen een achteras halen,en kunnen we langzaam de spullen gaan verzamelen voor de remmerij van de auto (achteras)

Mocht iemand nog iets hebben voor schijfremmen achter houden we ons aanbevolen :cool:[/rquote]

Steek assen afdraaien tot de binnendiameter van een corsa B 1.2

remklauwen van een corsa B 1.2 en dan de adapterplaat zelf maken !!

5mm plaatje tussen de steekas bouten op 3 plaatsen vastzetten en aan de kant van de klauw 2 bouten er op lassen en klaar

rij ik ook mee remt perfect en geen homologatie nodig www.rtlv.nl

@gonzo powerrr wrote:

rij ik ook mee remt perfect en geen homologatie nodig http://www.rtlv.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Goeie tip, maar is 5 mm niet wat dun?

Weer tijd voor een kleine update.

Er is niet heel bijster veel gebeurt :D

We hebben eerst de binnenkant laten spuiten, voordat we de auto aan de buitenkant gaan bewerken, komt omdat we de auto gestraald hadden, en als je er alleen al naar keek begon ie al te roesten,

dus op hetlaatst zijn alle lasnaden nog even gestraald, en daarna gelijk gespoten

1308972624_6_52bH.jpeg

1308972639_6_GOf7.jpeg

1308972667_6_mTS2.jpeg

1308972676_6_r4Nj.jpeg

Nu zijn we bezig met het strak maken van de body.

dit is erg veel werk, de body was er niet best aan toe..

Ook komt er nog een i2000 bodykit op.

deze moet ook nog worden strakgemaakt

1308969539_6_OOVf.jpeg

1308969560_6_yRKx.jpeg

Ondertussen hebben we op de achteras ook nog schijfremmen geplaatst.

En zo gaan we maar door :D

haha klopt ja

dat is er inmiddels uit gezaagd

Vechtdal gaat helaas niet lukken,

we hebben nog andere dingen die er tussen door moeten..

Maar we richten onze pijlen op Amsterdam

dan moet ie wel hopelijk klaar wezen

he, jammer; ben ook op zoek naar losse brede randen (dus niet een complete i400 kit)

overigens: die kooi ziet er mega-solide uit! zijn daar nog gradaties in?

Losse randen (iets ander type) zijn er wel en via een bekend adres: http://link.marktplaats.nl/452975831

Ik denk dat de kooi vlgs annex-J gebouwd is en daar zijn verschillende gradaties in, maar ook zo weer verplichtingen, ik denk dat er nog een extra buisje ingelast moet worden als de auto klaar is, maar dat is slechts een vermoeden.

@McLambo wrote:@henk 400rr wrote:Ik zie al aan de lijn op de koets waar je geshopt hebt voor je uitbouw ;)

Vechtdal moet lukken of niet.

Vertel!!!!! :jerry

reken wel dat er een hoop aanpaswerk in zit,

en daar hebben we geen foto's staan op internet.

je moet handig met de slijptol kunnen zijn, moet wel wat uit de carroserie geslepen en gelast worden ;)

Ja, dat heb ik al gezien in het topic van Reno Tuning, die zijn er ook eentje aan het opbouwen.

Maar in hoe verre moet je die randen zelf nog pas maken dan? is dat niet goed qua pas-vorm?

Als iets niet origineel is, moet je het altijd pas maken,

Dus daar zit (bij ons dan) ook nog wat poly plamuur werk aan.

Het is niet,zoals de meeste denken dingen er op zetten, popnagels erin en klaar.

Zit best werk in,

je mag best eens komen kijken in kootwijkerbroek hoe het zit

Terug
Naar boven