• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Astra H 1.7 CDTI

Hallo boys,

Ik heb nog een vraag. Ik heb in de Astra een CD30 met een gleuf aan de bovenzijde. Ik ben mij aan het oriënteren om een CD30 mp3 erin te zetten. Het af- en aanmeldverhaal is mij inmiddels bekend maar ik zie verschillede versies. Met mp3 zie ik eentje zoals mijn uitvoering, gleuf aan de bovenzijde en een wat modernere (denk ik) met gleuf aan de onderzijde en grote pijltjes toetsen rondom de grote knop in het midded. Volgens mij gaat de eerste wel werken in mijn auto maar de tweede?

Weet iemand dat?

In afwachting van een antwoord op mijn bovenstaande vraag (gelijk even stangen hier 😁 ) heb ik net een mattenset en pedaalrubbers besteld. Alles moet goed zijn he. Straks lekker fris en fruitig touren :)

Astra is terug. Zoals afgesproken, zijn de dist.riem en de hele meuk vervangen. Nieuwe filters erin. Oliebeurt (Castrol). Geen lekkages gezien (afkloppen). Het lijkt er op dat ik een goede deal heb. Me happy.

evamebyb.jpg

Ook ff een to-do list gemaakt/

- nieuwe originele matten (besteld);

- nieuwe pedaalrubbers (besteld);

- CD30 mp3 of DVD90 met een CID ombouw;

- lijsten omheen in de kleur van de auto laten spuiten;

- auto.dimmende binnenspiegel inbouwen;

- nieuwe 17" LM velgen (ff kijken welke er mooi onder staan);

- nieuwe banden (na de zomer);

- detailen incl. de motorruimte (zelf).

Matten en de rubbers opgehaald. Nu sta ik bij Habé in Haarlem om hem uit te laten lijnen. Toch niet voor de dealer gekozen.

hameneba.jpg

Misschien niet zo interessant maar de rubbere hoesjes van de pedalen heb ik zojuist vervangen. Ik heb ze wel eerst verwarmd met haarföhn. 10 min. bezig geweest. Daarna de nieuwe matten erin gelegd. Tevens de batterijen van beide afstandbedieningen vervangen :)

Oude paddels:

za5uduma.jpg

sy4uha9y.jpg

za7evy4y.jpg

@harrynijhof wrote:Haha, bedankt voor het delen van foto's van je pedaalrubbers en sleutels.

hahaha, ik vind het wel geinig om te zien. Ook voor mijn adm. bedoeld. Dan weet ik wat er aan en wanneer gedaan is.

@Opeltje17 wrote:@Astra-H wrote:@Opeltje17 wrote:Werkt de CV nog met de afstandbediening?

Ja hoor. No problem. Anders is het een kwestie van inleren.

Ja klopt, maar wist niet dat jij het al wist :D

Is niet arrogant bedoeld hoor. Ik waardeer je tip erg btw ;-)

Terug
Naar boven