• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn atje..

origineel gepost door mantatjipke

hey :cool:

jah dit was veel werk jah :)!

maar wat is hij mooi geworden he!!

met bloed zweet en tranen is hij er toch weer.( in een keer door de apk )

ik heb vaak gedacht ik bel mijn oom op en gooi hem maar in de pers haha!:o

en hij rijd als een echte manta:angel:thumbup met hulp van vrienden zou dit

nooit mogelijk zijn geweest!!

gr tjipke

origineel gepost door mantatjipke

hey :cool:

jah dit was veel werk jah :)!

maar wat is hij mooi geworden he!!

met bloed zweet en tranen is hij er toch weer.( in een keer door de apk )

ik heb vaak gedacht ik bel mijn oom op en gooi hem maar in de pers haha!:o

en hij rijd als een echte manta:angel:thumbup met hulp van vrienden zou dit

nooit mogelijk zijn geweest!!

gr tjipke

Mooi spul zo op de foto.

Maar heeft Popke er ook aangewerkt?

Of heb je alleen onderdelen bij hem gekocht? Zal het wel een dure manta zijn geworden.

Hahahahaha, even een lolletje tussendoor popmans.

Ik heb nog veel in te halen, hahaha. :jerry

Mooi spul zo op de foto.

Of heb je alleen onderdelen bij hem gekocht? Zal het wel een dure manta zijn geworden.

ja zeker een mooie auto vind het alleen jammer dat de striping aan de achterkant te ver naar voren zit zodat ook het logo op de klep niet in het midden van de striping zit

maar als je het begin ziet hoe ie was is dat een hele grote verandering mijn complimenten

ja zeker een mooie auto vind het alleen jammer dat de striping aan de achterkant te ver naar voren zit zodat ook het logo op de klep niet in het midden van de striping zit

maar als je het begin ziet hoe ie was is dat een hele grote verandering mijn complimenten

origineel gepost door mantamafkees01

Mooi spul zo op de foto.

ja hoor heb d,r ook flink aan gewerkt dus ist ook een dure manta geworden :vertag:jerry:jerry:jerry

origineel gepost door mantamafkees01

Mooi spul zo op de foto.

ja hoor heb d,r ook flink aan gewerkt dus ist ook een dure manta geworden :vertag:jerry:jerry:jerry

haha jah manta mafkees dat viel wel mee hoor popke heeft echt zijn best gedaan hij heeft alles weer mooi gelast aan de manta !! ( de linker deur is vervangen en de linker scherm en de moterkap ) >.de vorige eigenaar van de manta zei dat er geen laswerk aan zat .maar toen ik de manta van binnen leeg haalde zag ik het wel .!veel laswerk eraan!

black magic .>> jah de striping is mij ook niet naar het zin! maar ik heb er vrede mee als ik kijk naar het gehele plaatje van de auto dan mag ik niet klagen hij is echt super mooi geworden!!!:)

haha jah manta mafkees dat viel wel mee hoor popke heeft echt zijn best gedaan hij heeft alles weer mooi gelast aan de manta !! ( de linker deur is vervangen en de linker scherm en de moterkap ) >.de vorige eigenaar van de manta zei dat er geen laswerk aan zat .maar toen ik de manta van binnen leeg haalde zag ik het wel .!veel laswerk eraan!

black magic .>> jah de striping is mij ook niet naar het zin! maar ik heb er vrede mee als ik kijk naar het gehele plaatje van de auto dan mag ik niet klagen hij is echt super mooi geworden!!!:)

Terug
Naar boven