• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn auto op de winterbandjes

Maurice89

Post veel
Gister avond me winterbandjes er onder gezet na heel wat gekloot met de slotbouten die er op zaten:thumbdown

Ik vind wel dat die achter echt hoog staat nu:

]

Black rims :wub:wub:wub :wors

;)

Hoogte lijkt me wel mee te vallen. Di van mij staat zeker net zo hoog

Black rims :wub:wub:wub :wors

;)

Hoogte lijkt me wel mee te vallen. Di van mij staat zeker net zo hoog

Calibra staat achter standaard ietsjes hoger als voor. Dit is helemaal normaal dus :)

Maja, staal onder een sportwagen... nahh... Kleurtje is wel geinig :)

Ik ga winterbandjes om m'n originele velgen leggen, en dan voor de zomer een andere set met toyo's of falken's er omheen :)

Calibra staat achter standaard ietsjes hoger als voor. Dit is helemaal normaal dus :)

Maja, staal onder een sportwagen... nahh... Kleurtje is wel geinig :)

Ik ga winterbandjes om m'n originele velgen leggen, en dan voor de zomer een andere set met toyo's of falken's er omheen :)

Tja ik moet iets McKaamos ben nog 20 jaar en heb het niet al te ruim kwa besteding... ik ben allang blij dat ik een v6 mag rijden van me ouders:thumbup

Ik bouw gewoon stapje voor stapje me ideetjes op zeg maarking:

Tja ik moet iets McKaamos ben nog 20 jaar en heb het niet al te ruim kwa besteding... ik ben allang blij dat ik een v6 mag rijden van me ouders:thumbup

Ik bouw gewoon stapje voor stapje me ideetjes op zeg maarking:

hahahaha kan heel goed met je mee praten. alleen heb ik mijn calibra nu eindelijk helemaal af :D Word trouwens ook voor mij tijd dat ik mn wielen eens is ga verwisselen :hmmz

hahahaha kan heel goed met je mee praten. alleen heb ik mijn calibra nu eindelijk helemaal af :D Word trouwens ook voor mij tijd dat ik mn wielen eens is ga verwisselen :hmmz

ah oke, het klopt wel dat ik me er op verkeek. Bij mij is toen op het laatste moment een andere set staal geleverd met een hele andere et waarde. had daar zelf even niet aangedacht, dus mijn excuses voor me fout :P ik rijd op 15 inch met et 33 (past net), dus vandaar dat het zo anders oogde

ah oke, het klopt wel dat ik me er op verkeek. Bij mij is toen op het laatste moment een andere set staal geleverd met een hele andere et waarde. had daar zelf even niet aangedacht, dus mijn excuses voor me fout :P ik rijd op 15 inch met et 33 (past net), dus vandaar dat het zo anders oogde

origineel gepost door Pastra

je doet het wel goed! Mooi zwart staal... Zo hoort het!

Ik heb zelf lichtmetaal met winterbanden!

Zeker zo mooi hoor;)

origineel gepost door Pastra

je doet het wel goed! Mooi zwart staal... Zo hoort het!

Ik heb zelf lichtmetaal met winterbanden!

Zeker zo mooi hoor;)

Terug
Naar boven