• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn B Ascona [17-03-2013 sold]

Vandaag een setje Schmidt Revolutions gescoord :wub . Had niet verwacht zo snel weer een setje tegen te komen nadat die van Rik waren verkocht. Totaal niet in de planning nu zo net na de vakantie maarja.

IMG_0230.jpg

IMG_0231.jpg

IMG_0232.jpg

Stroeve Motorsport gebeld en mijn setje verkorte gele Koni's waren reeds binnen. Was nog wachten op de veren maar gaat als het goed is vrijdag op de post. Kan die achter ook omlaag :afro

Vandaag een setje Schmidt Revolutions gescoord :wub . Had niet verwacht zo snel weer een setje tegen te komen nadat die van Rik waren verkocht. Totaal niet in de planning nu zo net na de vakantie maarja.

IMG_0230.jpg

IMG_0231.jpg

IMG_0232.jpg

Stroeve Motorsport gebeld en mijn setje verkorte gele Koni's waren reeds binnen. Was nog wachten op de veren maar gaat als het goed is vrijdag op de post. Kan die achter ook omlaag :afro

Mooie velgen!!!

Nu is mijn vraag omdat ik graag dezelfde wielen onder mijn ascona wil hebben in 16 inch.

Heb jij 15 of 16 inch?

De velgen van Rik waren dacht ik 16 inch en de spaken liepen meer naar buiten.

Opelasco

Mooie velgen!!!

Nu is mijn vraag omdat ik graag dezelfde wielen onder mijn ascona wil hebben in 16 inch.

Heb jij 15 of 16 inch?

De velgen van Rik waren dacht ik 16 inch en de spaken liepen meer naar buiten.

Opelasco

Klopt deze zijn 15" 8J ET20 met 195 bandjes.

Leuke hiervan is dat ik niet die brede banden hoef te monteren als op 16" 9J. En doordat de spaken wat naar binnen staan lijkt het juist wel weer lekker breed. :agent

Klopt deze zijn 15" 8J ET20 met 195 bandjes.

Leuke hiervan is dat ik niet die brede banden hoef te monteren als op 16" 9J. En doordat de spaken wat naar binnen staan lijkt het juist wel weer lekker breed. :agent

:thumb Super, wat een verschil he! Wielen maken de auto, wordt wel eens gezegd en dat is natuurlijk voor een groot deel zo. Heel mooi.

Schmidt Revolution Modern Line heeft de uitvoering met het wat vlakkere hart en daardoor brede rand en de geschotelde uitvoering (die een tijd lang niet meer nieuw te leveren waren). Beide erg mooi.

Persoonlijk vind ik ook erg mooi: Revolution Wheels 5-spoke in 8" breed

Revolutionwheels5spokeblack.jpg

Revolutionwheels5spokesilver.png

:thumb Super, wat een verschil he! Wielen maken de auto, wordt wel eens gezegd en dat is natuurlijk voor een groot deel zo. Heel mooi.

Schmidt Revolution Modern Line heeft de uitvoering met het wat vlakkere hart en daardoor brede rand en de geschotelde uitvoering (die een tijd lang niet meer nieuw te leveren waren). Beide erg mooi.

Persoonlijk vind ik ook erg mooi: Revolution Wheels 5-spoke in 8" breed

Revolutionwheels5spokeblack.jpg

Revolutionwheels5spokesilver.png

Van de week een leuk pakketje bij de post. king:

IMG_0235.jpg

IMG_0236.jpg

Nou nog even kijken wanneer ik tijd/zin heb om het eronder te knutselen.. :angel

Van de week een leuk pakketje bij de post. king:

IMG_0235.jpg

IMG_0236.jpg

Nou nog even kijken wanneer ik tijd/zin heb om het eronder te knutselen.. :angel

Ook nog een nieuw brandstoffilter gemonteerd en STP injectorcleaner in de tank gedaan. Loopt nog steeds niet lekker op benzine. Op LPG loopt die prima alleen nog wel steeds hoog stationair. Met een busje remreiniger op wat slang aansluitingen, injectoren en inlaatspruitstuk aansluiting gespoten maar geen enkel verschil. :swear

Ook nog een nieuw brandstoffilter gemonteerd en STP injectorcleaner in de tank gedaan. Loopt nog steeds niet lekker op benzine. Op LPG loopt die prima alleen nog wel steeds hoog stationair. Met een busje remreiniger op wat slang aansluitingen, injectoren en inlaatspruitstuk aansluiting gespoten maar geen enkel verschil. :swear

Draait 'ie bij jou op benzine ook veel minder toeren als op gas? Die van mij is op benzine ook niet helemaal lekker af te stellen namelijk...

Draait 'ie bij jou op benzine ook veel minder toeren als op gas? Die van mij is op benzine ook niet helemaal lekker af te stellen namelijk...

Terug
Naar boven