ondertussen mijn Omega al een beetje gepersonaliseerd.Meteen na aankoop een -8 Eibach verlaging geplaatst,heldere koplampen met LED stadslicht en US module,daarna ook maar Xenon 8000K en de mistlampen met gele folie gewrapt en MHW donkere zijknippers.
Vorige week aangepaste Vectra B koplampspoilers geplaatst en aan de rechterkant ook voorzien van 2de achtermistlicht en een K&N open filter.
Ondertussen had ik ook al de originele velgen verkocht en 17ers MAK aangekocht die als wintervelg worden gebruikt.Zomervelgen had ik mij ook al aangeschaft DOTZ Mughello's(8X18 ET 35) met 225/40-18 banden en deze worden nu volgende week opgehaald daar ik wederom een ander setje(Autec 2 delige) heb.Namelijk 8,5X18 ET30 vooraan en 10x18 ET30 achteraan met 225/35 en 255/18.
Dit setje ga ik nu in de winter opmaken,centers in het zwart en de borden polieren.
Volgende plannen zijn:uilaatspruitstuk(DRINGEND) vervangen alsook de uitlaten en indien met een beetje geluk van het vinden een Irmscher einddemper.
JMS lip vooraan,zijdrempels,achterlip en spoiler zoek ik ook nog.
Bij deze ff pic's van de veranderingen.
Omega bij aankoop:
Omega na verlaging en op MAK 17ers
Omega op Dotz Mughello '18ers
de geel gewrapte mistlampen
de aangepaste Vectra B koplampspoilers
en het opmaaksetje Autec's dat tegen volgend seizoen klaar moet zijn.
en nog 1tje met de LED stadsverlichting en US module
Vorige week aangepaste Vectra B koplampspoilers geplaatst en aan de rechterkant ook voorzien van 2de achtermistlicht en een K&N open filter.
Ondertussen had ik ook al de originele velgen verkocht en 17ers MAK aangekocht die als wintervelg worden gebruikt.Zomervelgen had ik mij ook al aangeschaft DOTZ Mughello's(8X18 ET 35) met 225/40-18 banden en deze worden nu volgende week opgehaald daar ik wederom een ander setje(Autec 2 delige) heb.Namelijk 8,5X18 ET30 vooraan en 10x18 ET30 achteraan met 225/35 en 255/18.
Dit setje ga ik nu in de winter opmaken,centers in het zwart en de borden polieren.
Volgende plannen zijn:uilaatspruitstuk(DRINGEND) vervangen alsook de uitlaten en indien met een beetje geluk van het vinden een Irmscher einddemper.
JMS lip vooraan,zijdrempels,achterlip en spoiler zoek ik ook nog.
Bij deze ff pic's van de veranderingen.
Omega bij aankoop:
Omega na verlaging en op MAK 17ers
Omega op Dotz Mughello '18ers
de geel gewrapte mistlampen
de aangepaste Vectra B koplampspoilers
en het opmaaksetje Autec's dat tegen volgend seizoen klaar moet zijn.
en nog 1tje met de LED stadsverlichting en US module