• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn B1 X25XE V6

Corsake61

Post weinig
ondertussen mijn Omega al een beetje gepersonaliseerd.Meteen na aankoop een -8 Eibach verlaging geplaatst,heldere koplampen met LED stadslicht en US module,daarna ook maar Xenon 8000K en de mistlampen met gele folie gewrapt en MHW donkere zijknippers.

Vorige week aangepaste Vectra B koplampspoilers geplaatst en aan de rechterkant ook voorzien van 2de achtermistlicht en een K&N open filter.

Ondertussen had ik ook al de originele velgen verkocht en 17ers MAK aangekocht die als wintervelg worden gebruikt.Zomervelgen had ik mij ook al aangeschaft DOTZ Mughello's(8X18 ET 35) met 225/40-18 banden en deze worden nu volgende week opgehaald daar ik wederom een ander setje(Autec 2 delige) heb.Namelijk 8,5X18 ET30 vooraan en 10x18 ET30 achteraan met 225/35 en 255/18.

Dit setje ga ik nu in de winter opmaken,centers in het zwart en de borden polieren.

Volgende plannen zijn:uilaatspruitstuk(DRINGEND) vervangen alsook de uitlaten en indien met een beetje geluk van het vinden een Irmscher einddemper.

JMS lip vooraan,zijdrempels,achterlip en spoiler zoek ik ook nog.

Bij deze ff pic's van de veranderingen.

Omega bij aankoop:

Omega96_zps25bc8db8.jpg

Omega na verlaging en op MAK 17ers

Omega172_zps3caccc26.jpg

Omega op Dotz Mughello '18ers

WP_000084_zpsc8a6a1aa.jpg

de geel gewrapte mistlampen

WP_000119_zpsd7e69deb.jpg

de aangepaste Vectra B koplampspoilers

WP_000120_zps33eea70a.jpg

en het opmaaksetje Autec's dat tegen volgend seizoen klaar moet zijn.

AutecDelos85x18amp10x18zomervelg_zps0df17734.jpg

en nog 1tje met de LED stadsverlichting en US module

OmimetUSlightenLed_zps31097496.jpg

Terug
Naar boven