• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn c coupe in promotiefilmpje politieke partij NU ZELFS M

cker nice filmpje en dett.alleen had je wel ff je rechter achterband iets mogen op pompen.in dat laatste stukje dat ze over die drempel rijden zie je dat ie wat aan de zachte kant is.maar voor de rest ziet er goed uit

origineel gepost door kadettje-89

cker nice filmpje en dett.alleen had je wel ff je rechter achterband iets mogen op pompen.in dat laatste stukje dat ze over die drempel rijden zie je dat ie wat aan de zachte kant is.maar voor de rest ziet er goed uit

zit ook een ander wiel op:) was me reserve helaas.maar zijn dikke winterbanden dus was nie slap

maak niet uit je ben geen tekst en uitleg verschuldigd.het viel me alleen een beetje op.ben benieuwd naar de andere velgen hoe die dan is je dettje

origineel gepost door kadettje-89

maak niet uit je ben geen tekst en uitleg verschuldigd.het viel me alleen een beetje op.ben benieuwd naar de andere velgen hoe die dan is je dettje

die staan op mijn hyves verbeerd staal met platte banden

Bekende wegen en gebouwen allemaal.

Dat stukje bij het sportpark is opgenomen toen wij daar moesten voetballen.

Als de camera 90graden zou draaien zie je ons (een poging tot) voetballen.

Voor de rest een geinig filmpje, alleen hadden ze de auto ook als bom kunnen gebruiken met die lpg install.

hahaha nu staat er zelfs een foto van in het eindhovensdagblad:thumbup

haal ik nog eens de krant:jerry:jerry:jerry

Terug
Naar boven