• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn c kadett 16v turbo 9/9 2014

Vet kleurtje :D dat bruin

mooie kar zo.

gaat ook wel lekker lopen neem ik aan :afro

veel plezier / succes ermee

groeten

dat probleem heb ik ook gehad met arp bouten,maar bij mij kwamen ze tegen de spatplaat aan.

heb toen de spatplaat een beetje verbogen en toen liep alles soepel en vrij.

is wel een stuk beter als je de arp bouten monteert,weet je zeker dat dat niet stuk loopt!;)

origineel gepost door Bear79

Update ?

Volgende jaar samen naar Sevenum ?

Greetz,

Bear

zekerweten man en koplampen al klaar

ja die arp bouten heb ik er al uit gehaald gewoon die van opel er in gezet de sterkte is ook 8.8 net als die van arp aleen het kopje van de arp zijn beter

dit zijn nog paar foto.s van het blok de rest zit er ook al op maak vandeweek nog een paar foto.s ook nog iets mooi.s uit duitseland gekregen

zow dik dettje:thumbup

Wat voor remmen ga je er achter op zetten?

teminste daar voor zijn die plaatjes uit Duitsland neem ik aan?

in iedergeval remkouwen van een golf 3 gti schijven ben ik nog aant uitzoeken welke de beste ervoor zijn zonder al teveel anpasingen

Originally posted by kadett4x4

toch gek dat ik al twee x een c20xe kapot heb gehad met arp bouten.

met een motor ben je nergens zeker van, alles kan kapot.

groeten.

Dit ligt zeker NIET aan de bouten!

Let erop dat je bij ARP bouten je lagerkap iets moet verzinken, dat staat in de beschrijving vermeld.

i52oif.jpg

heb nog even een paar foto,s gemaakt van het blok hier wat foto.s

dit zijn weer een paar foto.s kijk niet naar de kabels die gaa ik nu weg werken want ziet niet echt goed uit en ruiten sproeier gaat ook achter in

een deze dagen zal ook wel het p.u set binnen zijn wat ik heb besteld voor de hele auto

heb nu ook ondervonden dat de atsjes er tog afmoeten de kadett ligt veel telaag raak iedere drempel dus op zoek naar 15ers heb je een leuk set u2u me dan een

Nico,

veerpootbrug niet verkeerd om? :hmmz

of past hij anders niet met de 16v ?

Greetz,

Bear

(ps wellicht tot zondag)

ik zou nog even wat foto.s maken

heb ook nog even oliedruk meter aan gesloten nu werke al meters heb ook de stapen motot verangen

Terug
Naar boven