• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn Calibra,1 jaar verder. APK!!!

asconahobbyist

Woont hier bijna
Zo.inmiddels heb ik iemand voor mn Corsa,die heeft aanbetaald,dus die is eerdaags weg,dan kan de zoektocht naar een nette Calibra beginnen.

Ik zoek de bekende speld in de hooiberg,namelijk een Calibra in originele staat,in een mooie kleur,roestvrij en in goede staat van onderhoud,maar dan wel voor het befaamde "weinig" :mrgreen:

Maar ff serieus,ik weet al wel ongeveer wat ik wil,in principe eentje vanaf modeljaar 95 ( of ik moet tegen een hele mooie 94er aanlopen),liefst een C20NE,niet verknald met tupperware,achterspoilertje mag. Km stand niet zo heel belangrijk (vandaar de c20ne,kan weinig mis mee gaan,en anders voor weinig een vers blokje te koop,maar heb gewoon weinig met die ecopech zooi)

Als het kan een open dak erin,leer hoeft van mij niet,liever stof,airco geef ik ook niks om,al zit het in de meeste wel.Kleur,in elk geval geen uni zwart of wit. Rio verde vindt ik heel mooi op een Cali.

maar nu de hamvraag,waar op te letten qua roest bij DIE jaren (94-95-96-97)

Uiteraard de wielrandjes,dorpeltjes,voorrandje motorkap,naadje dorpel onder de deur,deuren onder de raamlikker,de bekende plekken,maar zitten er aan de onderzijde nou nog hele erge plekken (bij 91/92ers wel zover ik weet) in die bouwjaren?

Oja,budget zal ergens rond de 1000 euro liggen.

Terug
Naar boven