• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MIJN CALIBRA V6

[rquote=1825831&tid=138907&author=Deactivated]@NEDO

Wat betreft de friedrich spruitstukken

Hier heb je gelijk in, ikzelf heb ook de friedrich spruitstukken erop. Maar aangezien ik de vectra B inlaat erop heb met vectra b spruitstukken moest ik mijn voorpijp zo en zo aanpassen. dus heb hem netjes vanaf de bocht 58 binnemaat gemaakt met een racekat eraan. Dit viel me ook tegen, zoals je kunt zien is ook de totale bocht veranderd van het spruitstuk, en eigenlijk voor die 999 euro mag je wel verwachten dat het goed is.

Maarja zo blijken vaker dingen niet goed te zijn.....:argue:swear

Mijn motor moet er alweer uit zijn aardig wat dingen niet goed gedaan door de inbouwer, helaas....

Hieronder de foto´s van de friedrich spruitstukken.

P9010369.jpg

P9010370.jpg

P9010372.jpg

P9010374.jpg

P9010375.jpg

P9010376.jpg

[/rquote]

Waar heb je de racekat vandaan? Zelf gemaakt???

Ik hoor het graag.

[rquote=1827330&tid=138907&author=NEDO]Ze kosten 325 euro zonder banden (per velg :D)[/rquote]

Dit valt mij nog best mee, koop eens mad in velgen.

700 ex btw inkoop per stuk. :angel

[rquote=1827330&tid=138907&author=NEDO]Ze kosten 325 euro zonder banden (per velg :D)[/rquote]

Dit valt mij nog best mee, koop eens mad in velgen.

700 ex btw inkoop per stuk. :angel

@Maurice89 wrote:Hoe is het nu met deze cali?

Nog steeds in mijn bezit.

Weinig Cali's in zo een staat + geen reeele bod gehad waardoor ik besloten heb om haar te houden.

Hoe is het met jou Calbra.

Gr Nedo

Nee deze zijn orgineel heb ze via via en dan weer via Engeland laten komen. (goed connectie).

Normaal gesproken kosten ze 460 per stuk.

Waren 2 setjes over toen dus gelijk gebruik gemaakt van de situatie.

@Maurice89 wrote:Hoe is het nu met deze cali?

Nog steeds in mijn bezit.

Weinig Cali's in zo een staat + geen reeele bod gehad waardoor ik besloten heb om haar te houden.

Hoe is het met jou Calbra.

Gr Nedo

Nee deze zijn orgineel heb ze via via en dan weer via Engeland laten komen. (goed connectie).

Normaal gesproken kosten ze 460 per stuk.

Waren 2 setjes over toen dus gelijk gebruik gemaakt van de situatie.

@ CarloAstra zou je dit soort problemen willen oplossen buiten de forum om aangezien Cabriobully niemand op naam heeft beledigd/aangespoken vind ik jou opmerkingen misplaatst en best zielig. -offtopic

Alvast bedankt en een Gelukkig 2011 :D

@ CarloAstra zou je dit soort problemen willen oplossen buiten de forum om aangezien Cabriobully niemand op naam heeft beledigd/aangespoken vind ik jou opmerkingen misplaatst en best zielig. -offtopic

Alvast bedankt en een Gelukkig 2011 :D

Terug
Naar boven