• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MIJN CALIBRA V6

AAAAHHHH...........mijn oude cali :(

Ik vond hem al bruut, maar hij is nog dikker geworden!! :D

Zoals ik al aan de telefoon zei: ik koop hem terug!

Gelukkig heb je hem in zijn waarde gelaten en netjes origineel gehouden. Dat komt hem alleen maar ten goede. Die quadconversions...........weg laten man! Gewoon nette achterlichten er in knallen.

Binnenkort eens meeten he.

We houden contact.

@Maus En zoals ik aan de telefoon ook zei HELLLLLLL NOOOOOO Haar krijg je echt niet meer terug :jerry:jerry:jerry

Ik laat haar zeker in haar waarde.

Ik ga de quadconversions niet meer erop zetten.

We gaan zeker iets afspreken kijk maar of SwamV6 ook meekomt ik wil zijn kop wel zien als ie de auto weer ziet.hahaha

PS:

Verandeer jouw Sigunture want je bent niet meer een eigenaar van een Cali V6:P:P

@Maus En zoals ik aan de telefoon ook zei HELLLLLLL NOOOOOO Haar krijg je echt niet meer terug :jerry:jerry:jerry

We gaan zeker iets afspreken kijk maar of SwamV6 ook meekomt ik wil zijn kop wel zien als ie de auto weer ziet.hahaha

PS:

Verandeer jouw Sigunture want je bent niet meer een eigenaar van een Cali V6:P:P

Hallo NEDO .. het is bijna feb, ben je al zo ver dat de 3.0 motor er in gaat ? (foto's?)

Heb nog een vraag over de Velgen, wat is de E.T waarde ?

Heb hier de 3,0 in de Calibra, het toegenomen vermogen rijd fantasties ....

Magnacor KV 85 bougiekabels zijn een aanrader voor de V6

gr

Hallo NEDO .. het is bijna feb, ben je al zo ver dat de 3.0 motor er in gaat ? (foto's?)

Heb nog een vraag over de Velgen, wat is de E.T waarde ?

Heb hier de 3,0 in de Calibra, het toegenomen vermogen rijd fantasties ....

Magnacor KV 85 bougiekabels zijn een aanrader voor de V6

gr

[rquote=1854673&tid=138907&author=NEDO]@Maus En zoals ik aan de telefoon ook zei HELLLLLLL NOOOOOO Haar krijg je echt niet meer terug :jerry:jerry:jerry

[/rquote]Top!!! Blijf dit echt een dikke Calibra vinden :wub Straks met de 3.0 erin is hij gewoon af.

[rquote=1854673&tid=138907&author=NEDO]@Maus En zoals ik aan de telefoon ook zei HELLLLLLL NOOOOOO Haar krijg je echt niet meer terug :jerry:jerry:jerry

[/rquote]Top!!! Blijf dit echt een dikke Calibra vinden :wub Straks met de 3.0 erin is hij gewoon af.

[rquote=1854673&tid=138907&author=NEDO]Ik laat haar zeker in haar waarde.

[/rquote]

Kijk, dat is nog eens goed nieuws:thumbup

[rquote=1854673&tid=138907&author=NEDO]Ik laat haar zeker in haar waarde.

[/rquote]

Kijk, dat is nog eens goed nieuws:thumbup

@ NEDO

De 18"verlgen ikm de lage banden, is dat nog wel een beetje rijdbaar?

Dat je comfort in levert dat weet ik, vraag me meer af of je je velgen niet krom rijd.

Staat wel dik:wub

@ NEDO

De 18"verlgen ikm de lage banden, is dat nog wel een beetje rijdbaar?

Dat je comfort in levert dat weet ik, vraag me meer af of je je velgen niet krom rijd.

Staat wel dik:wub

@ The Undertaker

Nee heb daar eigenlijk geen last van tuurlijk lever je iets in kwa comfort maar ik vind dat je

er meer voor tergkrijgt en velgen kromrijden kan met bijna elke banden maat als je niet oplet natuurlijk. :P

Plus ik rij met mijn Cali alleen maar in de :P "zomer" :P maanden en ben er heel zuinig op.

Ik zeg gewoon Doennnn!!!

@ The Undertaker

Nee heb daar eigenlijk geen last van tuurlijk lever je iets in kwa comfort maar ik vind dat je

er meer voor tergkrijgt en velgen kromrijden kan met bijna elke banden maat als je niet oplet natuurlijk. :P

Plus ik rij met mijn Cali alleen maar in de :P "zomer" :P maanden en ben er heel zuinig op.

Ik zeg gewoon Doennnn!!!

Dan ga ik een hoop commentaar krijgen omdat het onder een Astra F GSI moet :P

Wie weet in de toekomst, maar dan wel met grote remmen er achter, anders ziet het er weer niet uit.

Dan ga ik een hoop commentaar krijgen omdat het onder een Astra F GSI moet :P

Wie weet in de toekomst, maar dan wel met grote remmen er achter, anders ziet het er weer niet uit.

Ja dat zowiezo anders is het idd lelijk.

Ik heb nu een setje gekocht van 330mm schijven 6 zuigers dat gaat goed remmen en vult heel mooi de velgen.

Onder een astra 18 inch is wel iets teveel van het goeie vind ik dan ik zou eerder met 17 inch rijden.

Maar smaken verschillen natuurlijk

Ja dat zowiezo anders is het idd lelijk.

Ik heb nu een setje gekocht van 330mm schijven 6 zuigers dat gaat goed remmen en vult heel mooi de velgen.

Onder een astra 18 inch is wel iets teveel van het goeie vind ik dan ik zou eerder met 17 inch rijden.

Maar smaken verschillen natuurlijk

Vind 18 inch wel mooi staan maar weer niet bij iedere velg.

Deze heeft dezelfde velgen ook in 18 inch maar vind het er niet onnatuurlijk uitzien of te veel van het goede:

pic29869.jpg

7a2d9eb7.jpg

4669360c.jpg

Deze zijn ook 18 inchers (goudkleurige):

a10b9dfc.jpg

Terug
Naar boven