• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MIJN CALIBRA V6

Vind 18 inch wel mooi staan maar weer niet bij iedere velg.

Deze heeft dezelfde velgen ook in 18 inch maar vind het er niet onnatuurlijk uitzien of te veel van het goede:

pic29869.jpg

7a2d9eb7.jpg

4669360c.jpg

Deze zijn ook 18 inchers (goudkleurige):

a10b9dfc.jpg

Hallo Nedo,

Echt jammer dat je hem gaat verkopen. Daar ga je spijt van krijgen. Zo'n mooie auto ga je missen hoor! Spreek uit ervaring...maar heb gelukkig weer een pracht van een Calibra, zelfde kleur als jij hebt en een DTM uitvoering. Denk nog maar eens goed na!

Greetz.

Hallo Nedo,

Echt jammer dat je hem gaat verkopen. Daar ga je spijt van krijgen. Zo'n mooie auto ga je missen hoor! Spreek uit ervaring...maar heb gelukkig weer een pracht van een Calibra, zelfde kleur als jij hebt en een DTM uitvoering. Denk nog maar eens goed na!

Greetz.

@HardcoreHell klopt ik woon in de buurt maar marktplaats berekent het niet goed het is 45 km

@Maurice89 Iets voor jou maybe :D !!!

@The Undertaker en dtmcalibra672 hij hoeft niet weg hij mag weg ik rij er te weinig mee en dat vind ik ook zonde de grootste gedeelte van het jaar herfst/winter staat ZE geschorst en binnen en de resterende tijd rij ik alleen maar zondags en zelden op zaterdag :( :( !!

Heb net een zoontje gekregen en dan heb je nog minder tijd voor de hobby want mijn jongen is de nieuwe hobby :D :D :D !!

Mocht ik haar niet binnen en maand verkocht hebben dan gaat ze weer naar binnen en dan hou ik haar gewoon heb nog steeds een 3.0l liggen die ik wil/kan inbouwen!!!

Als een van jullie intersse heeft let me know!!

@HardcoreHell klopt ik woon in de buurt maar marktplaats berekent het niet goed het is 45 km

@Maurice89 Iets voor jou maybe :D !!!

@The Undertaker en dtmcalibra672 hij hoeft niet weg hij mag weg ik rij er te weinig mee en dat vind ik ook zonde de grootste gedeelte van het jaar herfst/winter staat ZE geschorst en binnen en de resterende tijd rij ik alleen maar zondags en zelden op zaterdag :( :( !!

Heb net een zoontje gekregen en dan heb je nog minder tijd voor de hobby want mijn jongen is de nieuwe hobby :D :D :D !!

Mocht ik haar niet binnen en maand verkocht hebben dan gaat ze weer naar binnen en dan hou ik haar gewoon heb nog steeds een 3.0l liggen die ik wil/kan inbouwen!!!

Als een van jullie intersse heeft let me know!!

Terug
Naar boven