• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn champion update , + cabrio

fotoo's

25032011231.jpg

25032011234.jpg

Helaas ontbrak het blokje waar je het frame van de koplamp onderaan in klikt.

Kan iemand mij hieraan helpen? Koplamp zit nu aan de onderkant los namelijk.

kan wel, maar dan komt er een knik in te zitten waardoor het koelwater er niet goed doorstroomt.

Zag mijn auto te koop staan op internet:jerry

Vandaag parafaan en ruitenwisserarm gespoten en vanavond monteren. Gelijk koplmapjes en knipperlichten er in zitten.:)

wanneer zal ik die komen brengen? Als die tenminste hetzelfde is als bij corsa b daar heb ik er nog wat van liggen.

fotoo's

25032011231.jpg

25032011234.jpg

Helaas ontbrak het blokje waar je het frame van de koplamp onderaan in klikt.

Kan iemand mij hieraan helpen? Koplamp zit nu aan de onderkant los namelijk.

wanneer zal ik die komen brengen? Als die tenminste hetzelfde is als bij corsa b daar heb ik er nog wat van liggen.

Drukke periode met school weer even achter de rug, dus de komende paar weken weer verder met de kadett.

Inmiddels is de motorruimte zo goed als af, dus lipjes gespoten voorbumpertje erop gezet en motorkap gesteld. Lipjes zijn een tint te donker. Het bedrijf waar ik de lak gehaald heb kon de kleurcode niet vinden waardoor ie het zelf gemengd heeft. Het valt gelukkig niet heel erg op. Vanavond gaat het achteras eronderuit om plaats te maken van een exemplaar met remschijven.

1303077031.jpg

1303077032.jpg

1303077030.jpg

1303077029.jpg

Begint er al op te lijken :wub

Drukke periode met school weer even achter de rug, dus de komende paar weken weer verder met de kadett.

Inmiddels is de motorruimte zo goed als af, dus lipjes gespoten voorbumpertje erop gezet en motorkap gesteld. Lipjes zijn een tint te donker. Het bedrijf waar ik de lak gehaald heb kon de kleurcode niet vinden waardoor ie het zelf gemengd heeft. Het valt gelukkig niet heel erg op. Vanavond gaat het achteras eronderuit om plaats te maken van een exemplaar met remschijven.

1303077031.jpg

1303077032.jpg

1303077030.jpg

1303077029.jpg

Begint er al op te lijken :wub

jah, als ie klaar is gaat het blok ook op kenteken. Heb geen zin in gezeur met partijen die het wat aangaan en tegenwoordig ben je voor een paar tientjes klaar. :)

goed bezig

vraag dan wel even hoe het op kenteken komt want bij mijne hadden ze het GSI weggelaten :(

mijne is gewoon kadett en verder niets

jah, als ie klaar is gaat het blok ook op kenteken. Heb geen zin in gezeur met partijen die het wat aangaan en tegenwoordig ben je voor een paar tientjes klaar. :)

Terug
Naar boven