• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn champion update , + cabrio

Blackbull

Post weleens wat
<p style="text-align: left;">Hallo,</p>
vandaag deze gsi gekocht en vraag me af of iemand deze kent. Heb hem van iemand gekocht die hem 5 maanden in bezit heeft gehad.
Volgends de huidige eigenaar heeft de vorige eigenaar er een en ander aan gedaan, misschien dat diegene hier ook rondhangt...

foto's van bij aanschaf en hoe die is geworden:

j9lp2pvtc3gdels9losb3xr32x1ifyhp.jpg
0it7n459cmgh2igy3qja1a38ks9x03sq.jpg
xs4p8p9ajfenrxn2b645umym9qvfe2u2.jpg
m21itk3skt2evyw6hcyynbfcwu17753k.jpg

he5369ybevhzfg4jdp5juubgfy36ah1i.jpg

loij3hkdnor4b5xd1s8l4xy3dj8hcsan.jpg
yuth5mzf6skrg7noaccneip02hx0cra0.jpg
bt766xc2fnkmky0l12y5bew3ljto0ue2.jpg
xlxcjs5v3t9a4r9x7jlai3hqjv1japfx.jpg
cbop5kp8xvfp4mdx2mxunrtx9skzm2go.jpg

Nog niks aan veranderd maar daar kom ik deze week toch niet aan toe. Moet eerst nog de garage opruimen, dan kan ie [
naar binnen. Zoals te zien is, is er nog werk aan de winkel, maar komt goed:wub

@ kadettje-89 De gele gsi is eruit en nu wordt dit de vervanger. Met de sedan gaat het prima, wordt erg veel in gereden momenteel, maar gaat prima.

@ glenngsi, heb je misschien wat meer informatie hier over? mag ook via u2u

Ik meende dat deze ook al een keer eerder op het forum te koop heeft gestaan namelijk, maar kon via de zoekfunctie hem niet meer vinden in ieder geval.

@ kadettje-89 De gele gsi is eruit en nu wordt dit de vervanger. Met de sedan gaat het prima, wordt erg veel in gereden momenteel, maar gaat prima.

Ik meende dat deze ook al een keer eerder op het forum te koop heeft gestaan namelijk, maar kon via de zoekfunctie hem niet meer vinden in ieder geval.

origineel gepost door Blackbull

sorry heb verder geen informatie.. kan ook maar zo dat ik em herken van marktplaats oid ?

origineel gepost door Blackbull

sorry heb verder geen informatie.. kan ook maar zo dat ik em herken van marktplaats oid ?

Terug
Naar boven