• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn corsa......zonder naam

Bright Bastard ?

Explorange ?

Daarnaast kan je misschien nog wat met deze vertalingen (gewoon www.gijv.nl )

Italian

arancia (Botanik - Frucht) arancio (Farbe) arancione (Farbe)

Spanish

naranja (Botanik - Frucht, Farbe)

Dutch

appelsien (Botanik - Frucht) oranje (Farbe) oranjeappel (Botanik - Frucht) sinaasappel (Botanik - Frucht)

Portuguese

laranja (Botanik - Frucht, Farbe)

Bijvoorbeeld een verbastering op het Portugees: "EL Aranja"

Zie maar, verzin iets, wees creatief :P

Bright Bastard ?

Explorange ?

Daarnaast kan je misschien nog wat met deze vertalingen (gewoon www.gijv.nl )

Italian

arancia (Botanik - Frucht) arancio (Farbe) arancione (Farbe)

Spanish

naranja (Botanik - Frucht, Farbe)

Dutch

appelsien (Botanik - Frucht) oranje (Farbe) oranjeappel (Botanik - Frucht) sinaasappel (Botanik - Frucht)

Portuguese

laranja (Botanik - Frucht, Farbe)

Bijvoorbeeld een verbastering op het Portugees: "EL Aranja"

Zie maar, verzin iets, wees creatief :P

Om te beginnen.......Bedankt voor alle leuke reacties!!!!!!

Voor alle andere reactie's.................

Misschien was mijn opmerking over dat nexia verhaal niet echt een succes....MAAR...als ik hier toch een gewone leuke vraag post dan geef ook even een leuk antwoord....

Daarbij, als jullie verder lezen heb ik er zelf een grap van gemaakt (over mijn vrouw) dus ik kon er toch wel een beetje om lachen...dus die opmerking was gewoon even mijn eerste reactie!!!!

Als ik dan lees dat "ik het al direct verpest heb hier" vind ik dat ook wel een beetje ver gezocht.

Laten we dus gewoon even opnieuw starten en denken over een leuke naam.....dus niet HOER of zo iets....

Greetzzzz

Ik had je ook al een paar "serieuze" voorzetjes gegeven...............

Maaruh, meestal is het gewoon beter om zelf iets te bedenken ;)

Zoals mijn nickname, die stamt van een jaar of 6 geleden, toen ik mijn (pas verkochte) Kadett C City kocht (iets verweerd appeltjesgroen) en ik iets wilde verzinnen.

Toen kwam ik op Groeneklodder uit, een naampje met associatie, maar ik ben wel bekend in het wereldje, hahaha

suc6

Om te beginnen.......Bedankt voor alle leuke reacties!!!!!!

Voor alle andere reactie's.................

Misschien was mijn opmerking over dat nexia verhaal niet echt een succes....MAAR...als ik hier toch een gewone leuke vraag post dan geef ook even een leuk antwoord....

Daarbij, als jullie verder lezen heb ik er zelf een grap van gemaakt (over mijn vrouw) dus ik kon er toch wel een beetje om lachen...dus die opmerking was gewoon even mijn eerste reactie!!!!

Als ik dan lees dat "ik het al direct verpest heb hier" vind ik dat ook wel een beetje ver gezocht.

Laten we dus gewoon even opnieuw starten en denken over een leuke naam.....dus niet HOER of zo iets....

Greetzzzz

Schavuit of WimLex of Prins Pils om bij de/het Oranje te blijven

Of je voornaam met een 1

bijv SJAAK1 ( moet je wel Sjaak heten en geen Sjaak zijn ) :jerry

Ik had je ook al een paar "serieuze" voorzetjes gegeven...............

Maaruh, meestal is het gewoon beter om zelf iets te bedenken ;)

Zoals mijn nickname, die stamt van een jaar of 6 geleden, toen ik mijn (pas verkochte) Kadett C City kocht (iets verweerd appeltjesgroen) en ik iets wilde verzinnen.

Toen kwam ik op Groeneklodder uit, een naampje met associatie, maar ik ben wel bekend in het wereldje, hahaha

suc6

Schavuit of WimLex of Prins Pils om bij de/het Oranje te blijven

Of je voornaam met een 1

bijv SJAAK1 ( moet je wel Sjaak heten en geen Sjaak zijn ) :jerry

Terug
Naar boven