• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn corsa zuipt gigantisch veel?!

ja dat valt aanzicht nog wel mee bij ons hoorde je het juist niet!

raar maar waar ligt natuurlijk ook eraan waar die gescheurd is want rubber is ook dempend materiaal.

maar als je remmen vasthangen merk je dat wel in het gasgeven lijkt mij dus dan heb je daar al ieder geval al een antwoord op als je vond dat je de laatste tijd te veel gas moest geven.

dat geld tevens ook voor de vacuum leidingen want als die kapot is heb je zowiezo vermogenverlies.

kijk het toch voor de zekerheid maar even na voordat je te snel oordeelt

Remmen die hangen voel je.

Als de remmen achter iets aanlopen dan zal je dat merken als je optrekt. Dan trekt ie zn kont iets naar beneden.

Plus warm wordende wielen/trommels en stinken.

Als de remmen achter iets aanlopen dan zal je dat merken als je optrekt. Dan trekt ie zn kont iets naar beneden.

ik sluit me aan bij fearless een paar goede kenmerken inderdaad waar je ook nog kan op letten.

persoonlijk denk ik zelf dat het iets motorisch is!

dat kan je laten meten met een uitstoottest bij de dealer of apk keuringstation.

je kan ook nog de waardes laten meten dit kost 35 euro ongeveer maar ik heb er zelf ook een bij mij is het gratis!

ik weet niet waar je woont maar ik woon in heerlen omgeving zuidlimburg.

ik sluit me aan bij fearless een paar goede kenmerken inderdaad waar je ook nog kan op letten.

persoonlijk denk ik zelf dat het iets motorisch is!

dat kan je laten meten met een uitstoottest bij de dealer of apk keuringstation.

je kan ook nog de waardes laten meten dit kost 35 euro ongeveer maar ik heb er zelf ook een bij mij is het gratis!

ik weet niet waar je woont maar ik woon in heerlen omgeving zuidlimburg.

remmen ben ik niet helemaal met jullie eens, mijne hingen ook vast, heb er met het rijgedrag niks van gemerkt, en ook niks geroken, wat eigenlijk wel zal moeten jah.

het enige wat ik veel merkte is een schurend geluid bij lage snelheden en bij weg rijden

remmen ben ik niet helemaal met jullie eens, mijne hingen ook vast, heb er met het rijgedrag niks van gemerkt, en ook niks geroken, wat eigenlijk wel zal moeten jah.

het enige wat ik veel merkte is een schurend geluid bij lage snelheden en bij weg rijden

Mn vriendin niet hoor... die ree vrolijk van utreg naar almere met handrem erop.

met net nieuwe kabels en blokken. :P

Mn vriendin niet hoor... die ree vrolijk van utreg naar almere met handrem erop.

klint beetje als dat mopje..

zo vent in een bmw rijd 200 op de snelweg, word in gehaald door een lelijke eend.

stoppen allebei bij de pomp, bestuurde van de bmw zegt.. kerel dat is toch niet normaal met die auto van je?

nee ik snap er ook niks van, ik kan hem nie uit de 2 krijgen zegt de man van de eend

klint beetje als dat mopje..

zo vent in een bmw rijd 200 op de snelweg, word in gehaald door een lelijke eend.

stoppen allebei bij de pomp, bestuurde van de bmw zegt.. kerel dat is toch niet normaal met die auto van je?

nee ik snap er ook niks van, ik kan hem nie uit de 2 krijgen zegt de man van de eend

[rquote=1864933&tid=142363&author=kaneelschep]Remmen die hangen voel je.

[/rquote]

Mijn moeders ook een keer gedaan, en halverwege maar afvragen wat ze toch rook voor raar luchtje. :sleeping

[rquote=1864933&tid=142363&author=kaneelschep]Remmen die hangen voel je.

[/rquote]

Mijn moeders ook een keer gedaan, en halverwege maar afvragen wat ze toch rook voor raar luchtje. :sleeping

Terug
Naar boven