• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn coupeetje [project gereed]

ik wil geen chrome maar wel zwarte maarzijn bijna nergens te krijgen ivm dat de platen kleiner zijn dan gele platen dus als je weet waar je ze kunt kopen hoor ik het wel:D:D

chromen houders zouden denk ik niet staan op deze, miss wel op een berlinetta met chroomstrips rondom en rond de ramen

Ik ken die mensen op de foto's ergens van :hmmz

Zou maar zo uit een ver verleden kunnen zijn toen ik nog aan de goeie kant van de IJssel woonde :D.

Alles goed daar in het verre oosten?

Coupe ziet er wijs uit zo,goed bezig:wors

Grtn uit het westen van een voormalig (on)wijze uit het oosten

Manus.

hé manus dat is erg lang geleden ja leuk dat je hier reageerd.

zoals je kunt zien gaat het prima hier:D:D

je ziet wel dat coupeetjejr je niet meer kent kun je na gaan !! zou hem morgen wel uitleg geven misschien dat die het dan weer weet.:D

groetjes geja en ook van rené natuurlijk

erg mooi geworden,petje af.

alleen vind ik het zonde dat je de schroeven/popnagels? blijft zien.

rdw,gewoon doen.

-zorgen dat motorruimte goed in orde is,dus geen tywrap om vitale delen,maar deugdelijk ingebouwd.

-geluid goed gedempt is,dus niet te luid.

-remmen e.d. ook ge-upgrade zijn.

verder zullen ze niet echt kijken.tenminste was bij mij zo.

(c20xe in een corsa-b)

Hej, maar dat is leuk, dit is de Kadett waar men collega Raymon het over had. Zal wel een bekende van je zijn ? hij woont ook in Eefde met die fiat ciquebinko met die aso brede wielen :P

Terug
Naar boven