• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn D kadett

die is aardig in de richting van mijn kleur. die spiegels staan indd beter by de old school look die ik wil.

origineel gepost door Dennis-Corsa-B

als je goed kijkt kan je ook zien dat die 5 gaats heeft, als goed is ligt er dacht ik een v6 hier in :hmmz

i500 velgen ook zo te zien.

ow de V6 ligt in een andere D kadett

P1040591.jpg

en heb deze ook nog

P1040589.jpg

en zo heb ik nog wel wat meer foto's en kleuren ;)

Leuk dat zijn die auto's van die maten van me :)

Die V6 is van Andi (Kaf), heeft er nog meer. nog een XE en is nog bezig met nog een V6 en een LET (K26).

Achter zijn auto staat de corsa van een andere vriend van me Micha, deze is echter verkocht.

Die andere is van der Schweiger, XE met webers. heeft er ook nog een paar staan.

origineel gepost door Stender

Niet echt een originele kleur dus :jerry

dat zeg je verkeerd... ik heb gewoon goede smaak:P

apart zijn is zowiezo moeilijk, er is nou eenmaal maar 1 goede richting.. en die is zonder tupperware.

behoorlijk hippe kadettjes.:thumbup:thumbup

zijn die oude spiegels dan ook op een corsa te zetten of past dat dan weer niet van de D kadett en A corsa zijn toch t zelfde? Of zijn de deuren van de D1 en D2 om t zo maar te noemen ook verschillend?

vind die oude idd ook mooier.

D kadett en corsa a is hetzelfde, enkel t voetje is iets anders, en d kadett is niet van binnen uit verstelbaar.

komt denk ik door de kleur, op de lichtblauwe staan ze juist wel erg goed, en ik heb mijne op dezelfde manier gedaan, en dat staat voor geen ruk.

waarvan? ik heb geen foto met me spiegels erop geloof ik.

wel t neusje nu die helemaal klaar is, nu nog ff een scherm overdoen en de kofferklep, dan kan de rest ook in elkaar. ff kijken wanneer dat uitkomt, denk vanavond of anders morgenmiddagking:

Foto0115.jpg

i know, heb daar ook over zitten denken.

maar dat past niet by het plaatje wat ik ervan wil maken. gewoon simpel retro kadettje, laag met leuke wielen en thats it.

origineel gepost door mayhem

i know, heb daar ook over zitten denken.

maar dat past niet by het plaatje wat ik ervan wil maken. gewoon simpel retro kadettje, laag met leuke wielen en thats it.

das altijd mooi en ander blok erin nog beter ;)

tadaaa...

Foto0121.jpg

Foto0122.jpg

Foto0123.jpg

Foto0124.jpg

Foto0127.jpg

Foto0131.jpg

vanavond voorruitje erin, van de week komt hopelijk de verlaging binnen, en dan maar ff dikke hoepels eronder knallen :D

ook nog ff die steigerpijp uitlaat vervangen, word een eigenbouw groep A einddempertje, enkel rond wat ietwat omhoog staat zeg maar.

Terug
Naar boven