• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn D kadett

niet echt hahaha. ik kan van een maatje ronal turbo's overnemen. die wil ik in ieder geval even passen als ie verlaagd is.

heb ook adapters liggen van 4*100 naar 5*130. kon ik compleet kopen incl. bouten etc. voor 75 euro! koopje van t jaar.. (alhoewel.. me maat kocht voor 100 euro een complete set 3 delige Image wheels..)

dus ik kan nog beide kanten op. vind enkel de prijzen voor c2's nogal idioot worden.. ik ga nooit geen 600 neerleggen voor een set zonder banden..

hou kapaza.be wel in de gaten, die belgen zijn er veel goedkoper meeking:

Gierige NL's :P. Ziet er leuk uit joop zeker als dagelijks vervoer!! Laag en dik, ratstyle. Wel ff komen showen net als je corsa die ik nog steeds niet goed heb bekeken:swear.

origineel gepost door Corsa16V

Gierige NL's :P. Ziet er leuk uit joop zeker als dagelijks vervoer!! Laag en dik, ratstyle. Wel ff komen showen net als je corsa die ik nog steeds niet goed heb bekeken:swear.

gierig? 2de hands voor 600 zonder banden.. dan moet t minimaal 2delig zijn:P

je zal ze beide binnenkort wel zien or:jerry

hey stoer bakkie man en inderdaad die uitlaat kan echt niet heb bij mij gewoon oriogineel eronder alleen de middendemper ertussen uit maakt een mooi beschaafd geluidje en velgjes vind ik de verbrede gt's wel heel vet staan had ze zelf ook maar moesten opgeknapt worden daarom de verkoop in gedaan heb er nu brock b5 onder liggen ook wel grappig

heb een ascona b eindemper liggen, die gaat eronder met een 60mm rvs pijpje eraan. krijg je dat oude groep A idee, zonder dat t rot herrie maakt.. uiteraard wel t ori pijpje afgeslepen :vertag

voorruitje zit er ook in, verlaging is onderweg hoor ik net:thumbup

wil er ook een dakrek op:wors

en volgens mij heb ik koorts, want ik ben aan t kijken voor audio:wtf:cry

weet iemand trouwens van wie deze rat is? :wub:wub

volgens mij gaat mijn 80-80 set snel de verkoop in hahaha dit is DE masterlijke verlaging voor een D:thumbup

Foto-6H3IMQBT.jpg

staat al weet ik t hoelang op me pc, heb m ooit hier uit een project topix gevist, zou een 20ne turbo worden/was daar een andere D mee aan t bouwen.

:thumbup:thumbup thnx

zo stond ie er afgelopen weekend by

Foto0139.jpg

Foto0138.jpg

de verlaging was toen helaas nog niet binnen, maar die is net binnengekomen, dus die gooi ik er zo nog ff onder:D

hey vlakkeenaar,

heb al meerdere malen gelzen dat ze vragen wat voor lak je hebt.maar ga ook voor die optie want is gewoon strak en glimt,en hoeft geen show en shine auto te worden.

wat voor primer heb je geapkt gewoon simpele?

en heb je die lak in 1 of 2 k genomen?

moet bij mij die brede nog doen:(

Dat ziet er erg netjes uit, mijn complimenten. Hoe heb je dat zo strak voor elkaar gekregen, volgens mij zit er zelfs geen stofje op de lak :kewlpics

Groeten Jeff

Heb hem zaterdag ook zien staan, helemaal niets met deze bak! Lekker low budget en het ziet er nog goed uit ook!

Netjes man:king:king:

ik heb de bybehorende primer gebruikt. is een 1k vanwege de kans op reageren met de onderlaag (aangezien hij al eens was gerollerd met zwart door ghanz).

op ori autolak gewoon 2k doen, hou wel rekening met je rollers!! 1k met de foam aflakroller en niet de harige aflakroller, 2k juist met de harige aflakroller en niet met de foam aflakroller!!! 2k lost je foam roller op, en dat geeft dus stukken foam in je lak op.

ik heb de ruimte gewoon dichtgehouden, vloer dryfnat gemaakt, onvetten, nog een keer alles nalopen of alle kanten die je oploopt echt zeiknat zijn, desnoods beetje water meer, nogmaals ontvetten , en kleuren maar. is in 2 lagen gedaan, en laat zeker enkele dagen zitten tussen je lagen. deze 1k duurt erg lang om door en door hard te worden.

er zit wel zeker wat stof in hoor, kleur verbergt een boel :jerry. moet nog ff langs een jachtwerf en vragen hoe ik m kan polijsten. opschruren en terug poetsen gaat namelijk niet met deze lak.

80-80 zit eronder, staat niet onaardig king: hopen dat ie nog ietwat nazakt, maar ik zal vanavond wel ff foto maken. wel apk afkeur... losliggende achterveren:jerry

80-80 verlaagd :D

ff kijken hoe de neus komt te staan na een paar dagen, anders maar 100 aan de voorkant erop:vertag

Foto0147.jpg

Foto0152.jpg

Moet wel heel gauw inzakken :P anders 100 mm

Hoort er geen kunststof rand aan je front te zitten. dat zou hem dan nog lager laten lijken.

egt een vette bak kan niet wachten op de ronals of porsche velgen

achter staat ie lekker,voor mag ie nog iets lager.. zowiezo eerst ronal turbo's passen binnenkort.

heb nu ook weer een ander dik wiel gevonden:jerry tis ook niet simpel om wielen uit te zoeken:P

Ik heb hem in het echt gezien echt superdik geworden. Netjes gerolled glimt nog goed ook!!:afro

Verlaging maakt het af, ronal turbo eronder klaar.

eerst die steigerpijp eronder uit :P binnenkort indd ff langs youri en die ronal turbo's passen.

vind deze wielen ook wel errug dik trouwens:

oz-turbo.jpg

voorlopig druk zat... astra c20xe met gescheurde kop, me corsa moet gefixt worden, ascona b strakzetten en spuitklaar maken...

en dat noemen we 2 weken vakantie :jerry

Terug
Naar boven