40/30 verlaging met ap veren EN dempers.
voegt zeker veel toe aan de wegliging. comfort is wel iets minder. al valt het nog heel erg mee. 60 over drempels kan nog steeds.
na de winter leg ik er een schroefset onder van kw (heb ik al) dan gaan we nog even een beetje boel lager.
monteren is trouwens een 2 uur werk.
steld niets voor. camber bouten zijn niet nodig, je moet gewoon naar de bandenboer gaan om uit te lijnen.
let wel op, ga dan naar een grote firma zoals euromaster of profill tire centere
ik zou eerst goed kijken naar de technische staat van je corsa.
de meeste roesten flink.
pak dat eerst aan, zo heb je veel langer lol van je auto.
zonde als je er van alles aan doet, en met de eerst volgende apk blijkt dat de gehele onderkant verrot is
heb ik bij mijne ook gedaan.
mijn achteras wordt minder, net als de veerschotels achter. en mijn wielkasten mogen opnieuw in de tectiel.
voor de rest klokgaaf.
volledig pollijsten/poetsen altijd goed
- bumpers opnieuw zwart maken/ evt pimp setje, en dan zelfde kleur laten meespuiten , incl sideskirts op de sloop kijken voor nieuwere typ bumpers
- verlagen ongeveer 0.5 -0.75 cm schroefset aanschaffen ben je het bete mee uit. zelf hoogte bepalen, en je kan dan tot de grond zakken
- Velgen.. nog onbekend, 18 inch chrome in ieder geval. past wel, verlaagt kan dat ook wel. alleen in deze steek wordt dat erg lastig. en het rijd voor geen meter, en het ziet er niet uit.
15'' is al groot zat
- carbon motorkap, eerst proefstukje om te kijken als het matcht met de kleur van de auto vind ik persoonijk niet echt mooi bij de rest van je auto
- m3 spiegels die plaatst je maar op een nieuwere auto
dit blijft mijn mening :jerry je kan leuke dingen doen met een corsa b hoor. rijden zat leuke dingen rond. kijk vooral op de sloop, er staan er zat met hele leuke opties :wors