• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn I.C.E Install Astra G

Die accu's zijn gewoon extra capaciteit..

Als het op een aardig volume staat gaat er nogal een stroom lopen welke de dynamo of de red top voor niet kan leveren.

De accu's dienen dan gewoon als buffer..

Die accu's zijn gewoon extra capaciteit..

Als het op een aardig volume staat gaat er nogal een stroom lopen welke de dynamo of de red top voor niet kan leveren.

De accu's dienen dan gewoon als buffer..

Ziet er goed uit allemaal :thumb , binnekort komt er bij mij ook een steg k204 in voor mijn audiobahn subwoofer, helaas moet ik het maar met 1 versterker doen.

Ziet er goed uit allemaal :thumb , binnekort komt er bij mij ook een steg k204 in voor mijn audiobahn subwoofer, helaas moet ik het maar met 1 versterker doen.

Thnx..

De K2.04 is ook weer een stapje groter he.. Dat ging in mijn opstelling allemaal niet passen.

In mijn ogen zijn de Steg amps wel een van de beste amps die momenteel verkocht worden.

Mocht er nog eens wat veranderd worden aan de install wil ik overstappen naar Helon subs icm een Helon amp.

Maar voor nu is het even genoeg. Hoofdpijn gegarandeerd!! Haha

Thnx..

De K2.04 is ook weer een stapje groter he.. Dat ging in mijn opstelling allemaal niet passen.

In mijn ogen zijn de Steg amps wel een van de beste amps die momenteel verkocht worden.

Mocht er nog eens wat veranderd worden aan de install wil ik overstappen naar Helon subs icm een Helon amp.

Maar voor nu is het even genoeg. Hoofdpijn gegarandeerd!! Haha

Helon subs zou ik niet doen, die zijn gemaakt om alleen maar db drags te doen en gaan kapot als je er muziek mee gaat spelen, hier kunnen ze niet tegen.

Verder wel een hele nette i.c.e intsal, heb je al eens gemeten wat het doet ?

Helon subs zou ik niet doen, die zijn gemaakt om alleen maar db drags te doen en gaan kapot als je er muziek mee gaat spelen, hier kunnen ze niet tegen.

@Silence wrote:Helon subs zou ik niet doen, die zijn gemaakt om alleen maar db drags te doen en gaan kapot als je er muziek mee gaat spelen, hier kunnen ze niet tegen.

Onzin.. Met elke sub kan je muziek spelen, ligt er maar net aan wat voor kist je bouwt..

Maak je een echt drag-kist, ja dan gaat ie kapot..

Maar een Helon woofer is, mits de juiste kist, geschikt om muziek te spelen hoor..

Op het moment zit ik ook te kijken naar de nieuwe Gladen Kryton of hoe deze woofer mag heten, blijkt nog beter, strakker en harder te gaan als de oude krypton..

Met de install is nog niet gemeten helaas maar ik denk dat dit niet lang meer gaat duren. Dan laat ik dit uiteraard weten..

@Silence wrote:Helon subs zou ik niet doen, die zijn gemaakt om alleen maar db drags te doen en gaan kapot als je er muziek mee gaat spelen, hier kunnen ze niet tegen.

Onzin.. Met elke sub kan je muziek spelen, ligt er maar net aan wat voor kist je bouwt..

Maak je een echt drag-kist, ja dan gaat ie kapot..

Maar een Helon woofer is, mits de juiste kist, geschikt om muziek te spelen hoor..

Op het moment zit ik ook te kijken naar de nieuwe Gladen Kryton of hoe deze woofer mag heten, blijkt nog beter, strakker en harder te gaan als de oude krypton..

Met de install is nog niet gemeten helaas maar ik denk dat dit niet lang meer gaat duren. Dan laat ik dit uiteraard weten..

De kast is in totaal zo'n 140 liter..

Stof heb ik besteld bij rondevries die intussen failliet is.

Maar de meeste zaken hebben deze stof op rol hangen..

De kast is in totaal zo'n 140 liter..

Stof heb ik besteld bij rondevries die intussen failliet is.

Maar de meeste zaken hebben deze stof op rol hangen..

Hmm ik kreeg er mail van..

Stond ook op de site: "wegens update kan er niets besteld worden" of iets en dat 2 weken.

Maar nu is het weg ja..

Terug
Naar boven