• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn kadett

@ raluph haha jha idd

@ brinky :wors dat heb je goed gezien hahaha

@ rik bedankt!

@ jbl freak, heb je er veel in liggen? ben ook van jbl:) heb alleen slechte ervaring met voor speakers jbl gto 60 rms 100nogwat piek alleen klinks zeer blikkerig en slecht verder klink de woofer super

@ raluph haha jha idd

@ brinky :wors dat heb je goed gezien hahaha

@ rik bedankt!

@ jbl freak, heb je er veel in liggen? ben ook van jbl:) heb alleen slechte ervaring met voor speakers jbl gto 60 rms 100nogwat piek alleen klinks zeer blikkerig en slecht verder klink de woofer super

@rickykadett wrote:heb tie maar 60 pk:O woow dan komt hij wel heel goed van zn plek af zeg!

mijne is een 1.2sc en heb 55pk....en hijkomt ook best goed van zijn plek alleen op de snelweg merkte ik als ik ee auto inhaalde dat ik toch ie maar langzaam harder gaat...maarja is ook een 1200tje.....ik vergeef het hem ;)

belangrijk is dat ie goed afgesteld is.....

@rickykadett wrote:heb tie maar 60 pk:O woow dan komt hij wel heel goed van zn plek af zeg!

mijne is een 1.2sc en heb 55pk....en hijkomt ook best goed van zijn plek alleen op de snelweg merkte ik als ik ee auto inhaalde dat ik toch ie maar langzaam harder gaat...maarja is ook een 1200tje.....ik vergeef het hem ;)

belangrijk is dat ie goed afgesteld is.....

idd je hoef ook niet hard te rijden,

mn ouders hadde een opel agila 1.0 alleen dat ding kwam in zn 4 al nie uit de tunnel omhoog ook 60 pk dus schrok al van die kadet maar heb meegereden en dat gaat super, gewoom veel koppel

idd je hoef ook niet hard te rijden,

mn ouders hadde een opel agila 1.0 alleen dat ding kwam in zn 4 al nie uit de tunnel omhoog ook 60 pk dus schrok al van die kadet maar heb meegereden en dat gaat super, gewoom veel koppel

heb er in

1x JBL gto 6000

2x JBL T595 achter

voor 2 x 10 cm van ground zero

2 x JBL GT4 sube

alpine head unit

greets

heb er in

1x JBL gto 6000

2x JBL T595 achter

voor 2 x 10 cm van ground zero

2 x JBL GT4 sube

alpine head unit

greets

klink leuk

ik heb een dubbele jbl gto en vandaag 2 hoedeplandspeakers van jbl gto wezen halen heb nu alle speakers van jbl ook de voorste

:)

klink leuk

ik heb een dubbele jbl gto en vandaag 2 hoedeplandspeakers van jbl gto wezen halen heb nu alle speakers van jbl ook de voorste

:)

Terug
Naar boven