• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

mijn mond viel er van open

@wim-v6 wrote:dat was trouwens bij de omega ook het verhaal, de carroserie werd gewoon te slecht!! de C20NE is nog doorverkocht, en draait nog steeds..

Willem

Maar dat verkopen zal denk niet meer om 't lijf hebben gehad als in de vorm van ruilhandel voor een kratje bier ofzo denk,

bedoel op de sloop trek je een C20NE met 5x minder kilometers weg voor 150 euro, en minder.

Niet gezegd dat die motor beter is, maar het is en blijft voor mensen toch iets psychologisch dat een motor met een lagere stand meer

op de bezittingsdrang werkt dan dat je er 1 aanbied met bijna een miljoen kilometers gelopen, al zeg je nog zo vaak dat 'ie motor

goed, en altijd betrouwbaar geweest etc.. Tuurlijk het is een feit dat het zo is, en jij weet dat, de eigenaar, en andere die ook zo'n motor

hebben in hun wagen met vergelijkbaar km. standen en ervaringen kunnen dat onderschrijven, maar verkoop-kundig gezien verkoopt een lagere stand

beter, en C20NE'tjes zijn er relatief veel van, en technisch relatief ongecompliceerd, én betrouwbaar. Maar ja, het is ook techniek die stamt uit.... begin/medio jaren 80 ?

dacht voor een 50 euro van de hand gegaan...

zonder om weg te smijten in ieder geval, en als ik zelf opzoek had geweest naar zo'n motor had ik toch liever deze motor zelf gebruikt dan menigeen die lekker weinig kms heeft (100.000km of minder moet je zowiezo niet aan beginnen, die zijn alleen maar koud bereden in de meeste gevallen).

Willem

dacht voor een 50 euro van de hand gegaan...

zonder om weg te smijten in ieder geval, en als ik zelf opzoek had geweest naar zo'n motor had ik toch liever deze motor zelf gebruikt dan menigeen die lekker weinig kms heeft (100.000km of minder moet je zowiezo niet aan beginnen, die zijn alleen maar koud bereden in de meeste gevallen).

Willem

Terug
Naar boven