• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MIJN NIEUWE AANWINST ASCONA CABRIO

opelkadetje

Post veel
ik en mijn vrouw zijn sinds vandaag trotse bezitters van een mooie C ascona cabrio.

ligt een 1.8 automaat in met 90 pk.. is net mooi genoeg om te toeren..

auto heeft nagenoeg geen roest, niet op de kokers, wielkasten, veerschotels alles is netjes.

is een gt tje met lm honingdraad en leren recaro interieur...

foto's zeggen meer dan woorden:D

we zijn in ieder geval erg blij mee.

enige wat moest gebeuren is de remmen even nakijken aangezien ie een beetje moeilijk remt (gangbaar maken) en de wiellagers vervangen.

heb een heel groot pak met rekeningen erbij en ben 4e eigenaar.

en het mooiste:D:D hij is BELASTINGVRIJ

komen de :kewlpics

2011-04-10161259.jpg

2011-04-10161254.jpg

2011-04-10161224.jpg

2011-04-10161217.jpg

2011-04-10161209.jpg

2011-04-10161203.jpg

2011-04-10161154.jpg

2011-04-10160817.jpg

heeel erg leuk ding heb m nog op t niet zien staan:D

zelf nog even aan gedacht om te gaan kijken maar hij heeft geen rwd:P

heeel erg leuk ding heb m nog op t niet zien staan:D

zelf nog even aan gedacht om te gaan kijken maar hij heeft geen rwd:P

thanks people:D:D @nova, het is een hele leuke bak nagenoeg geen roest... alleen paar kleine dingen maar ja dat mag ook wel voor zn leeftijd

thanks people:D:D @nova, het is een hele leuke bak nagenoeg geen roest... alleen paar kleine dingen maar ja dat mag ook wel voor zn leeftijd

Leuke auto! En ook uniek, leuk dat je dat test verslag bij hebt met je eigen wagen in de hoofdrol. Vroeger reed er in Wijchen ook altijd eentje rond, die stond bij de Heilige Stoel, verder heb ik ze nog nooit in het wil gespot.

Leuke auto! En ook uniek, leuk dat je dat test verslag bij hebt met je eigen wagen in de hoofdrol. Vroeger reed er in Wijchen ook altijd eentje rond, die stond bij de Heilige Stoel, verder heb ik ze nog nooit in het wil gespot.

interieur komt uit kadett gsi.

heel misschien dat ik weer terug wil naar origineel maar eerst even wat andere dingetjes fixen.

beide stoelen hebben trouwens GEEN instapschade:P

interieur komt uit kadett gsi.

heel misschien dat ik weer terug wil naar origineel maar eerst even wat andere dingetjes fixen.

beide stoelen hebben trouwens GEEN instapschade:P

Terug
Naar boven