• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

MIJN NIEUWE AANWINST ASCONA CABRIO

mooie wagen!

Had m al een tijd zien staan op MP maar was flink boven mn budget.

Ben benieuwd om m eens in het echt te zien.

Alleen de motor is zo te zien niet origineel.

Is zeker geen 1.6S,lijkt me meer een E18NV (1.8S) uit een recentere Ascona.

Wel een fijn blokkie trouwens maar de 1.6SH is zuiniger

mooie wagen!

Had m al een tijd zien staan op MP maar was flink boven mn budget.

Ben benieuwd om m eens in het echt te zien.

Alleen de motor is zo te zien niet origineel.

Is zeker geen 1.6S,lijkt me meer een E18NV (1.8S) uit een recentere Ascona.

Wel een fijn blokkie trouwens maar de 1.6SH is zuiniger

hey.. ik heb hem op zich voor redelijk wat minder gekocht dan dat hij stond op mp...:D:D:D

auto is gister getaxeerd... waarde 8000 euro.

is niet gek dacht ik zo.

taxateur heeft er ook onder gelegen.

gaf zelf (en in het raport) ook al aan dat de onderkant ongelast en keihard en gaaf:P was/is

blok is idd een 90 pk 1.8, maar moet zeggen dat hij me te langzaam is, ben dan ook beetje bezig om te zien of een c20ne eringaat:P.

en eigelijk wil ik schakelen ipv automaat.

verdere plannen zijn eigelijk toch wel verlagen en een leuk eindempertje voor leukgeluidje.

heb al een adres welke een nieuw dak kan plaatsen voor een (vind ik ) redelijk knappe prijs

hey.. ik heb hem op zich voor redelijk wat minder gekocht dan dat hij stond op mp...:D:D:D

auto is gister getaxeerd... waarde 8000 euro.

is niet gek dacht ik zo.

taxateur heeft er ook onder gelegen.

gaf zelf (en in het raport) ook al aan dat de onderkant ongelast en keihard en gaaf:P was/is

blok is idd een 90 pk 1.8, maar moet zeggen dat hij me te langzaam is, ben dan ook beetje bezig om te zien of een c20ne eringaat:P.

en eigelijk wil ik schakelen ipv automaat.

verdere plannen zijn eigelijk toch wel verlagen en een leuk eindempertje voor leukgeluidje.

heb al een adres welke een nieuw dak kan plaatsen voor een (vind ik ) redelijk knappe prijs

Mooie cabrio, ik hoop dat je hem helemaal orgineel gaat maken/houden. Zoe zie je er niet zo heel veel meer in deze staat. Ook uniek is die raportage die er van deze auto is. BTW, het orginele interieur vind ik stukken mooier dan het leer wat er nu in zit..

Terug
Naar boven