• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Mijn nieuwe aanwinst(op de vermogingsbank geweest) 23/1/2010

0Rudy0

Post weinig
Op deze gedeelte van het forum ben ik nog niet geweest haha

dus bijdeze :D met me nieuwe aanwinst :D

een vectra v6 uit 1997

hij verlaagd met een schroefset,

17inc originele opel wielen

b2 koplampen

Foto-UWLVSRJJ.jpg

Foto-USST6U3A.jpg

Foto-MNQHSIB8.jpg

k ga er probere verder niets aan te doen..maarjah haha ik ken me eige...k zit al weer te denken om de strippen op de deur en bumpers in kleur te laten spuiten..

haha

of b2 bumperts en skirts aan te schaffen..

eerst maar eens zien hoe de auto verder is...

gr Rudy

hey rudy welkom op het vectra gedeelte dan maar he :P misschien een idee om die strippen op de deur (je bedoeld die strips naast de ramen neem ik aan?) met carbon folie te beplakken? had iemand anders ook al gedaan en zag er super cool uit, dacht dat speaker dat was

origineel gepost door Silverspeed

hey rudy welkom op het vectra gedeelte dan maar he :P misschien een idee om die strippen op de deur (je bedoeld die strips naast de ramen neem ik aan?) met carbon folie te beplakken? had iemand anders ook al gedaan en zag er super cool uit, dacht dat speaker dat was

hij bedoeld die zwarte strips die dwars over de deuren lopen en de zwarte gedeeltes op de bumpers neem ik aan iig..

Is een erg mooie bak :) ik had gehoopt dat degene die mn auto wilde zn afspraak na kwam dan hadk deze nu in mn bezit!!!

origineel gepost door stefan m.

origineel gepost door Silverspeed

hij bedoeld die zwarte strips die dwars over de deuren lopen en de zwarte gedeeltes op de bumpers neem ik aan iig..

Is een erg mooie bak :) ik had gehoopt dat degene die mn auto wilde zn afspraak na kwam dan hadk deze nu in mn bezit!!!

ah jij had die bovenste foto ook al een keer gepost jah, nu snap ik waarom ik het idee had die foto eerder gezien te hebben

ja k bedoel idd de zwarte sierstrips op de zijkanten van mijn portieren en de bumpers..

deze auto heeft idd op het forum te koop gestaan :)

gr.

dankje speaker :D

ik ook maar een vectra he haha

maar k kwam van t weekend nog achter iets niet zo leuks...

de kilometerteller is 100.000km terug gedraaid...:cry:thumbdown

maarjah k heb gelijk de vorige eigenaar gecontacteerd..en we zijn er samen uitgekomen..

hij loopt netjes en ziet er nog netjes uit..dus liever een goeie met veel km's dan een slechte met minder km's toch...(jaja we blijve positief haha)

gr.

Zow.... een tonnetje terug gedraaid ?! :mad:

Maargoed.. als je er nog uitgekomen bent en de auto is verder goed, who cares !

Jammer dat je zo lang gewacht hebt met een Vectra.. ik Had nog een SE-bumper liggen !! ( inmiddels is die alweer door het hele land geweest zag ik laatst ! )

Mooie bak...

Jammer dat je er met de km achter kwam,,,, maar zoals je schrijft heb je het goed kunnen oplossen met verkoper.

Wat heeft hij nu....totaal gelopen als ik vragen mag?

Ziet er wel netjes uit....

Succes met je mooie vec.

uuhm de kilometerstand zou ergens rond de 250.000km zijn...

maarjah..hoop dat ik der nog veel meer op kan zetten haha

trouwens iemand een idee hoe ik de kilometerteller vooruit kan laten zetten..wil einglijk toch wel de orignele stand erop.(zonder dat de motor draaid het voor de slimmerikken hier).

Gr.

Welkom op dit dil rudy.

Veel plezier hier en met de vectra.

ehh teller zoeken die dicht in de buurt van de originele stand zit.

Ik heb er hier nog een liggen, weet alleen niet op hoeveel die staat, dacht rond de 250.000km..

Willem

Terug
Naar boven