Hallo alle Opel-fans! :thumb
Sinds gisteren ben ik de nieuwe eigenaar van deze vectra....
Opel Vectra X1.6XEL Pearl
BOUWJAAR: 2001
KM-STAND: 136.552
CARROSSERIE: Sedan
AANTAL DEUREN: 4
KLEUR: Blauw metallic
BRANDSTOF: Benzine
TRANSMISSIE: Handmatig
GEWICHT: 1180 kg
APK tot: 02-2012
:wub
Ik ben echt een leek in technische dingen..(tja een vrouw he) en wil dan ook graag weten wat de belangrijke punten zijn waar ik zoal op moet gaan letten. Ik heb begrepen dat het wel goede en degelijke auto's zijn en dat is wat ik ook wil nu ik mijn Vivaro bus helaas weer heb moeten inleveren dus ja, ga er wel wat op achteruit maar heb enorm zin om met deze auto de komende kilometers tegemoet te gaan!
Ik rij tussen de 17.000 en 20.000 kilometer per jaar, maar ben nu iets dichter bij huis gaan werken wat vooral stadsverkeer is dus moet nog even kijken hoeveel ik dan rij.
Alvast bedankt voor al jullie tips...weetjes en :thumbdown :thumbup meningen!!
Met een vriendelijke groet,
nieuw lid, Rowena
Sinds gisteren ben ik de nieuwe eigenaar van deze vectra....
Opel Vectra X1.6XEL Pearl
BOUWJAAR: 2001
KM-STAND: 136.552
CARROSSERIE: Sedan
AANTAL DEUREN: 4
KLEUR: Blauw metallic
BRANDSTOF: Benzine
TRANSMISSIE: Handmatig
GEWICHT: 1180 kg
APK tot: 02-2012
:wub
Ik ben echt een leek in technische dingen..(tja een vrouw he) en wil dan ook graag weten wat de belangrijke punten zijn waar ik zoal op moet gaan letten. Ik heb begrepen dat het wel goede en degelijke auto's zijn en dat is wat ik ook wil nu ik mijn Vivaro bus helaas weer heb moeten inleveren dus ja, ga er wel wat op achteruit maar heb enorm zin om met deze auto de komende kilometers tegemoet te gaan!
Ik rij tussen de 17.000 en 20.000 kilometer per jaar, maar ben nu iets dichter bij huis gaan werken wat vooral stadsverkeer is dus moet nog even kijken hoeveel ik dan rij.
Alvast bedankt voor al jullie tips...weetjes en :thumbdown :thumbup meningen!!
Met een vriendelijke groet,
nieuw lid, Rowena